;
coinex

تاریخ پخش فصل اول سریال هیجان انگیز ارباب حلقه‌ها اعلام شد! [+ تیزر جذاب معرفی]

تاریخ پخش فصل اول ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت اعلام شده است. گویا قرار است دو قسمت اول همزمان منتشر شود. در ادامه جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of The Rings: Rings of Power) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی بوده که توسط جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی برای سرویس استریم پرایم ویدئو آمازون ساخته شده است. سرویس آنلاین آمازون اعلام کرده که دو قسمت ابتدایی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در دو روز پشت سرهم پخش می‌شوند.

زمان پخش فصل اول ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سریال ارباب حلقه‌ها، به وقایع پیش از سه گانه‌ی ارباب حلقه‌ها، اثر پیتر جکسون، می‌پردازد. سریال، بازه‌ی زمانی ۳٬۴۴۱ ساله‌ی دوره دوم سرزمین میانی یعنی عصر نومه‌نور را در بر می‌گیرد.

تا چند روز آینده سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم منتشر می‌شود.

آپدیت جدید: با توجه به اخبار منتشر شده، فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه های قدرت فردا به تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم منتشر می‌شود.

این سرویس اعلام کرده که علاوه‌بر پخش یک قسمت در روز افتتاحیه این سریال، در روز پس از آن نیز قسمت دوم را پخش خواهد کرد تا بدین ترتیب بیننده‌ها شاهد دو قسمت در فاصله‌ای کوتاه باشند.

این سرویس برخلاف شبکه نتفیلکس که قسمت‌های سریال‌های خود را به صورت یکجا عرضه می‌کند، بیشتر سریال‌های خود را به صورت هفتگی پخش می‌کند و سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» نیز به همین صورت پخش خواهد شد.

زمان پخش فصل اول ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت
زمان پخش فصل اول ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

این سریال محبوب قرار است از 1 سپتامبر سال 2022 میلادی یعنی پنجشنبه 10 شهریور 1401 در سرویس آنلاین آمازون به اکران در بیاید.

در روز ابتدایی شروع پخش سریال،‌ اولین قسمت از این سریال فانتزی و حماسی عرضه می‌شود. در روز جمعه نیز قسمت دوم پخش خواهد شد تا بدین صورت بیننده شاهد شروعی طوفانی برای این سریال باشند.

جزئیات تاریخ پخش فصل اول سریال جنجالی ارباب حلقه ها

طبق اخبار و گزارش‌ها سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) قرار است در هشت قسمت منتشر شود که 6 قسمت باقی‌ مانده آن نیز در روزهای جمعه به صورت هفتگی پخش خواهند شد و آخرین قسمت فصل اول در تاریخ 14 اکتبر یعنی 22 مهرماه منتشر می‌شود.

به‌طورکلی می‌توان این سریال محبوب‌ را یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های ساخته شده تا به امروز شناخت، چرا که کمپانی آمازون با اطمینان بسیار زیاد نسبت به موفقیت این سریال، هزینه بسیار گزافی صرف آن کرده که حدود 1 میلیارد دلار برای فصل اول است.

مطمئنا پخش همزمان این سریال با سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) می‌تواند رقابت جذابی را شکل بدهد.

تیزر جذاب فصل اول سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را در ادامه مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر