;
coinex

تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت + قیمت

امروزه کوش آداسی تبدیل به یکی جذاب‌ترین مقاصد برای سفر به ترکیه شده است. این بندر گزینه مناسبی برای تجربه کشتی‌های تفریحی، سواحل زیبا و دیگر تفریحات آبی به شمار می‌رود. ‌در حال حاضر گردشگران زیادی با استفاده از تور کوش آداسی به این بندر شگفت‌انگیز سفر می‌کنند تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز داشته باشند.

تور کوش آداسی، تور لحظه آخری استانبول و دیگر تور‌های ترکیه از محبوب‌ترین انتخاب‌های ایرانیان و گردشگرانی از دیگر  نقاط جهان برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌روند؛ ازاین‌رو امکانات خدماتی با کیفیتی برای گردشگران وجود دارد. در سفر به کوش آداسی، هتل پاین بی هالیدی ریزورت گزینه مناسبی است که می‌تواند امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای در اختیار گردشگران بگزارد.

هتل پاین بی هالیدی ریزورت

هتل پاین بی هالیدی ریزورت از جمله لوکس‌ترین مراکز اقامتی و خدماتی کوش آداسی به شمار می‌رود که در خلیج کاملیمانی واقع شده است. این هتل در سال 2014 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی بسیاری به آن اضافه شد.

داشتن ساحل اختصاصی دریای مدیترانه و چندین اسکله، از ویژگی‌های هتل‌های ساحلی به شمار می‌رود؛ هرچند که امکانات و خدمات فوق‌العاده، هتل پاین بی هالیدی را در دسته هتل‌های لوکس نیز قرار می‌دهد.

در حال حاضر هتل پاین بی هالیدی ریزورت در کوش آداسی با وسعت 421 هزار متر‌مربع و 644 واحد اقامتی، از بهترین مراکز تفریحی و اقامتی به شمار می‌رود.

تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت + قیمت

امکانات و خدمات هتل پاین بی هالیدی ریزورت

هتل پاین بی هالیدی ریزورت در کوش آداسی یکی از هتل‌های 5 ستاره‌ای است که لوکس‌ترین خدمات رفاهی را در اختیار مسافران خود می‌گذارد. از جمله مزیت‌های این هتل توجه خاص آنها به تفریحات برای تمام سنین است؛ بنابراین شما با هر سن و  سلیقه‌ای، می‌توانید تفریح و خدمات مناسب خود را پیدا کنید.

این مطلب را هم بخوانید: سفر مستقل یا همراه تور؟

امکانات و خدمات اتاق‌های هتل پاین بی هالیدی ریزورت

تمامی اتاق‌های هتل پاین بی هالیدی ریزورت دارای تجهیزات و دکوراسیون باکیفیت هستند و  به شکلی طراحی شده‌اند که بهترین تجربه را برای مسافران مختلف رقم بزنند. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی از جمله بالکن، مینی بار، سرویس بهداشتی، وان حمام، روم سرویس، اینترنت رایگان و سیستم گرمایش و سرمایش و… است. لازم به ذکر است که آسانسور برای دسترسی به‌تمامی طبقه‌ها و اتاق‌ها در خدمت مسافران است.

اتاق‌های این هتل برای رفاه مسافران به دسته‌های متنوعی از جمله اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق سوییت و… تقسیم شده‌اند؛ بنابراین شما می‌تواند بسته به سلیقه و نیاز خود، اتاقی مناسب رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاین بی هالیدی ریزورت

مهمانان هتل می‌توانند از امکانات زیادی به‌صورت رایگان استفاده کنند. هتل پاین بی هالیدی ریزورت دارای 3 استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، پارک آبی بزرگسالان و کودکان همراه با سرسره‌های آبی مخصوص و مراکز آبگرم است.

امکان استفاده از سالن بدنسازی، سالن بازی، زمین تنیس، سالن بسکتبال، ورزش‌های ساحلی و..نیز وجود دارد. در ضمن این هتل تمامی فعالیت‌های آبی مثل موج‌سواری، قایق‌سواری، ژیمناستیک آبی و…را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد.

مهمانان علاوه بر 3 وعده رایگان در روز می‌توانند از خدمات کافه و رستوران‌های متعدد در محوطه هتل استفاده کنند. از جمله این کافه‌ها می‌توان به کافه فوآی، کافه سانست، کافه آکوا، کافه ساحلی و.. اشاره کرد.

همچنین اینترنت رایگان در سرتاسر محوطه هتل در اختیار مسافران است.

تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت + قیمت

فاصله‌ هتل پاین بی هالیدی ریزورت از جاذبه‌های گردشگری

گردشگران برای انتخاب هتل موردنظر خود در سفر به نکات زیادی توجه می‌کنند. موقعیت خوب و فاصله معقول آن از جاذبه‌های شهر، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل مناسب است؛ زیرا که گردشگران انتظار دارند علاوه بر دریافت خدمات باکیفیت از هتل، بتوانند با کمترین اتلاف وقت از مکان‌های گردشگری مقصد نیز بازدید کنند.

برای درک بهتر این موضوع فاصله هتل پاین بی هالیدی ریزورت را از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی عنوان خواهیم کرد.

  • فاصله تا خانه مریم مقدس 8 کیلومتر
  • فاصله تا پارک آبی آدالند 850 متر
  • فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی 6 کیلومتر
  • فاصله تا ویرانه‌های افسوس 8 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه کوش آداسی 8 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید ستور مارینا 6 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل لانگ بیچ کوش آداسی 12 کیلومتر
  • فاصله تا جزیره کبوتر 8 کیلومتر
  • فاصله تا کاروان‌سرای تاریخی کوش آداسی 7 کیلومتر
  • فاصله تا عبادتگاه هادریان 8 کیلومتر
  • فاصله تا ساحل لیدیز 8 کیلومتر
  • فاصله تا عبادتگاه آرتمیس 10 کیلومتر
  • فاصله تا زمین گلفت بین‌المللی کوش آداسی 19 کیلومتر

چرا باید از تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت استفاده کنیم؟

گردشگران همواره در سفرهای خود به دنبال ساخت تجربه‌ای خاطره‌انگیز هستند؛ در این راستا انتخاب خدمات، هتل، حمل‌ونقل و… از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت فرصتی برای مسافران فراهم می‌کند تا بتوانند با هزینه‌ای معقول، خدمات مناسبی دریافت کنند. همچنین این هتل با داشتن فاصله مناسب از جاذبه‌ها و فراهم‌کردن امکانات رفاهی لوکس، سفر گردشگران را بسیار کم‌دردسر و به‌یادماندنی می‌کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر