;
coinex

اطلاعات نمایشگر شیائومی 13 پرو فاش شد

پس از گذشت چند ماه از معرفی شیائومی 12 پرو، تولید جایگزین این پرچمدار شروع شده و حالا اطلاعات مختلف آن از جمله مشخصات نمایشگر شیائومی 13 پرو فاش شده است.

چند ماه پیش شیائومی از جدیدترین پرچمدار خودش یعنی شیائومی 12 پرو رونمایی کرد. حالا این شرکت طراحی و تولید مدل جایگزین این محصول یعنی شیائومی 13 پرو را شروع کرده که قرار است سال آینده از آن رونمایی شود. گرچه تا انتشار اعلامیه رسمی مربوط به شیائومی 13 پرو چند ماهی فاصله داریم اما بخشی از اطلاعات این گوشی در فضای مجازی منتشر شده‌ است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

تازه‌ترین اخبار از نمایشگر شیائومی 13 پرو

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده، اطلاعات نمایشگر شیائومی 13 پرو توسط افشاگر شناخته شده Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است.

نمایشگر شیائومی 13

طبق این اطلاعات، شیائومی 13 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی E6 انعطاف‌پذیر سامسونگ با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. قبلاً گفته شده بود که مدل معمولی شیائومی 13 با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 2 و نیم بعدی 6.36 اینچی ساخته می‌شود که حاشیه‌هایی باریک و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و مدل پرو هم نمایشگری با لبه‌های منحنی دارد.

گفته شده که فقط یک برش پانچ هول در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش قرار دارد که دوربین سلفی زیر آن قرار گرفته است. این دستگاه با بدنه سرامیکی ساخته شده توسط شرکت BYD تولید شده و ظاهراً مراحل تست را پشت سر گذاشته است.

شیائومی 13 پرو مجهز به آی‌سی شارژ سریع تولید شیائومی خواهد بود و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 وات را دارد. پردازنده شیائومی 13 پرو احتمالا اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 خواهد بود و انتظار می‌رود در ماه نوامبر (آبان) از آن رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر