;
coinex

تلویزیون ال جی OLED Flex معرفی شد؛ خمیدگی صفحه را خودتان تنظیم کنید!

تلویزیون ال جی OLED Flex به تازگی رونمایی شده است. این تلویزیون، قابلیت خم شدن دارد و درواقع میزان و تنظیم خمیدگی نیز در دست شماست.

از تلویزیون ال جی OLED Flex می‌توانید به جای مانیتور نیز استفاده نمایید. این دستگاه، 45 اینچی است، ولی قابلیت شبیه‌سازی مانیتور 27 و 32 اینچ را دارد. هنوز مشخصات دقیق و قیمت این تلویزیون مشخص نشده است و باید منتظر اطلاعات جدید از این تلویزیون باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های 2022

تلویزیون ال جی OLED Flex

کمپانی ال جی، روز گذشته و در IFA 2022 از یک تلویزیون 42 اینچی با نام OLED Flex رونمایی کرده است. این تلویزیون را هر چقدر که می‌خواهید، خم کنید. اگر گیمر هستید و دنبال یک مانیتور باکیفیت می‌گردید، می‌توانید این تلویزیون باکیفیت را به جای مانیتور استفاده کنید.

تلویزیون ال جی OLED Flex

ال جی، دستگاه جدید خود را به گونه‌ای تولید کرده است تا برای مانیتور و تلویزیون، ایده‌آل باشد. حداکثر میزان خم شدگی این مانیتور 42 اینچی، 900 رادیان است.

شاید با خود بگویید که تلویزیون 42 اینچی نیاز به خمیدگی ندارد! بله درست است. اگر از این دستگاه به عنوان تلویزیون استفاده می‌کنید، نیاز به خم کردن آن نیست. در صورتی که از این دستگاه به جای مانیتور استفاده می‌کنید و می‌خواهید از فاصله نزدیک با آن کار کنید، خمیدگی یک مزیت محسوب می‎شود.

در این دستگاه، به جای دست، از ریموت کنترل برای خمیدگی استفاده می‎‌شود و همین موضوع، تفاوت اصلی آن با تلویزیون جدید Xeneon Flex است. برای خمیدگی مورد نیاز، می‌توانید دو حالت پیش فرض تنظیم کنید.

وضوح تصویر این تلویزیون، 4k است. این دستگاه نرخ تازه سازی 120 هرتزی دارد. فناوری‌های استفاده شده در این تلویزیون، نرخ نوسازی تطبیفی VRR و حالت کم تاخیر خودکار ALLM است. همچنین به علت وجودِ فناوری‌های و G-Sync و FreeSync، دچار مشکلاتی مانند پارگی تصویر مشاهده نخواهد شد.

در این دستگاه، اپلیکیشن گیم داخلی وجود دارد که در ScreenSaver دلخواه می‌توانید از آن استفاده کنید. امکان Multi View موجود در آن نیز باعث اجرای دو منبع متفاوت در کنار یکدیگر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی OLED Flex چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر