;
coinex

اولین تصاویر از طراحی مفهومی گلکسی S23 اولترا [+ویدیو]

اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر به همراه یک ویدیو بر اساس طراحی مفهومی گلکسی S23 اولترا منتشر شده است که درک خوبی از ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ ارائه می‌کند.

اخیرا تصاویر و ویدیوهای غیررسمی جدیدی از گلکسی S23 اولترا منتشر شده که طراحی ظاهری و احتمالی پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. رندرهای این گوشی بر اساس آخرین اخبار و شایعات موجود طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: دوربین گلکسی S23 اولترا بدون تغییر ؛ دوربین 200 مگاپیکسلی کنسل شد؟

طراحی مفهومی گلکسی S23 اولترا

در مدت اخیر شایعات زیادی درباره دوربین گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده است، برای مثال اخیرا گفته شده طراحی و ابعاد این گوشی احتمالا نسبت به قبل تفاوت چندانی نخواهد داشت. حالا رندرهایی توسط Technizo Concept منتشر شده که طراحی ظاهری این گوشی را با نمایشگر تخت نشان می‌دهد.

در این ویدیوی مفهومی و روی پنل پشتی دستگاه شاهد همان طراحی ماژول دوربین بدون جزیره مخصوص هستیم. لبه‌های دستگاه نیز ظاهر مدور خود را حفظ کرده‌اند.

شاید بتوان مدعی شد که این طراحی از گلکسی اس 23 اولترا بسیار مشابه با گلکسی نوت سامسونگ است که البته منطقی به نظر می‌رسد چراکه سامسونگ تا به حال چندین بار تاکیده کرده که قصد ادغام سری گلکسی نوت و گلکسی اس را دارد.

علاوه بر طراحی مشابه، انتظار می‌رود که گلکسی اس 23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر اولد نسل دوازدهم سامسونگ بهره‌مند خواهد بود.

نسل جدید پرچمداران سامسونگ با اندروید 13 و سرعت شارژ بیشتری عرضه خواهد شد. در هر حال انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از این محصول طی هفته‌های آتی منتشر شود. در ادامه ویدیو این محصول را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی مفهومی گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر