;
coinex

احتمال پشتیبانی میت 50 از 5G قوت گرفت

سری جدید گوشی‌های پرچمدار میت هوآوی به زودی عرضه خواهد شد، اما همه روزه اطلاعات جدیدی از آن‌ها فاش می‌شود. حال به نظر ممکن است شاهد پشتیبانی میت 50 از 5G باشیم. چیزی که به علت تحریم‌های آمریکا علیه شرکت چینی، مدت‌ها است گوشی‌های هواوی از آن محروم هستند.

چند سالی است که گوشی‌های جدید هواوی به دلیل تحریم‌های اعمال شده توسط دولت آمریکا به اتصال 4G محدود شده‌اند. با این حال، راهکار شرکت SoyeaLink که یک کیس برای Huawei P50 Pro با پشتیبانی از فایوجی طراحی کرده ممکن است در خصوص سری میت 50 به کار بسته شده و این محصول را به محصولی با پشتیبانی فایوجی بدل کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت ارتباط ماهواره میت 50 فاش شد؛‌ آیفون 14 اولین نخواهد بود!

احتمال پشتیبانی میت 50 از 5G

این موضوع از آنجا تقویت می‌شود که در فهرتس گواهی‌های صادر شده برای گوشی جدید هوآوی موارد مرتبطی به چشم می‌خورد. به طور خاص سه پتنت 5G از SoyeaLink توسط MIIT چین (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات) تأیید شده است که دارای شماره مدل SY108-618، SY108-658 و SY108-688 هستند.

انتظار می‌رود این قاب‌ها برای هواوی میت 50، هواوی میت 50 پرو و هواوی میت 50 RS طراحی شده باشند. البته که می‌دانیم دستگاه میت 50 ای نیز در این فهرست وجود دارد که با توجه به عدم وجود قابی با شماره مدل مرتبط، به نظر می‌رسد که شاید قرار باشد هوآوی یک عضو خانواده را بدون اتصال 5G معرفی کند.

احتمال پشتیبانی میت 50 از 5G قوت گرفت

طبق اطلاعات فاش شده، تمامی مدل‌های سری میت 50 از چیپست‌های کوالکام استفاده می‌کنند. گفته می شود که نسخه‌های عادی، پرو و ​​پورشه دیزاین دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند. در حالی که میت 50e به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز است.

گرچه این تراشه‌ها به طور پیشفرض دارای مودم 5G هستند اما معمولا هواوی به خاطر تحریم‌ها ناگزیر به تهیه نسخه‌ای 4G از آن‌ها است.

وزن قابی که SoyeaLink برای هواوی P50 توسعه داده 52 گرم و ضخامت آن 3.2 میلی‌متر است. این محصول دارای یک مدل 5G با پشتیبانی از eSIM نیز هست. در حال حاضر قیمت مشخصی برای این محصول ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره احتمال پشتیبانی میت 50 از 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر