;
coinex

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا فاش شد [+ویدیو رسمی موتورولا]

افشاگر معروف، ایوان بلاس، به تازگی ویدیویی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که طراحی و برخی از مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا را فاش می‌کند.

همان طور که می‌دانید شرکت موتورولا قصد دارد در تاریخ 8 سپتامبر رویدادی را برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی سری Edge برگزار کند. البته هنوز عنوان و نام رسمی این گوشی‌های هوشمند از سوی شرکت موتورولا اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که نام یکی از آن‌ها موتورولا اج 30 اولترا باشد.

حال این گوشی در یکی از ویدیوهای افشاگر معروفی به نام ایوان بلاس (Evan Blass) ظاهر شده است که طراحی و برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا

گوشی موتورولا اج 30 اولترا دارای یک صفحه نمایش POLED است که در قسمت مرکزی بالای آن سوراخی برای قرار گیری دوربین سلفی دیده می‌شود. در پنل پشتی این گوشی نیز یک ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی وجود دارد.

بر اساس اطلاعات موجود در این ویدیو، Edge 30 Ultra به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده است و ظاهرا از شارژ 125 واتی و فناوری دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند.

این سرعت شارژ می‌تواند انرژی مورد نیاز برای یک روز را در هفت دقیقه تامین کند. در واقع متن نوشته شده در ویدیو عنوان می‌کند که با 7 دقیقه شارژ از طریق پورت USB تایپ C، حدود 12 ساعت عمر باتری برای کاربران با استفاده متوسط فراهم می‌شود. با این حال متاسفانه در ویدیو هیچ گونه اشاره‌ای به اندازه و حجم باتری نشده است. کلیپ منتشر شده از Edge 30 Ultra را در ادامه ببینید:

به نظر می رسد که گوشی Motorola Edge 30 Ultra در واقع نسخه‌ای از گوشی Moto X30 Pro باشد که در حال حاضر فقط در بازار چین موجود است. اگر این گونه باشد به احتمال قوی موتورولا اج 30 اولترا همراه با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی و بلندگوهای استریو برای ارائه تجربه صوتی بهتر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات فنی موتورولا اج 30 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر