;
coinex

حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین ؛ تولید کمتر CO2 با ماینینگ BTC

تیم تحقیقاتی Arcane در آخرین گزارش خود به موضوع حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین پرداخت. ماینینگ BTC، شعله‌ور شدن گاز حین استخراج نفت را کاهش می‌دهد.

نوآوری‌ها در تولید چیپست به کاهش هزینه‌های عملیاتی مربوط به استخراج بیت کوین کمک می‌کند. گزارش جدید تیم تحقیقاتی Arcane نشان‌دهنده پتانسیل بازار برای تحول صنعت انرژی است.

تحقیقات Arcane نشان می‌دهد که انعطاف‌پذیری در عملیات استخراج بیت کوین (BTC) برای حل مشکلات دنیای واقعی حیاتی است. نکته مهم اینکه در حال حاضر یکی از بزرگترین نگرانی‌های مقامات در مورد پذیرش جریان اصلی بیت کوین، نیازهای انرژی آن است.

بیشتر بخوانید: مصرف انرژی استخراج بیت کوین و شهر هیوستون آمریکا برابر است!

حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین

به لطف هزینه‌های پایین واکنش، عملیات استخراج بیت کوین، منجر به رشد شبکه‌های بادی و خورشیدی با انرژی‌های ناپایدار و غیرقابل کنترل می‌شود. این شبکه‌ها منجر به کاهش آلودگی‌های زیست محیطی می‌شوند. تحقیقات Arcane نشان می‌دهد که استخراج بیت کوین مشکلاتی نظیر شعله‌ور شدن گاز حین استخراج نفت را نیز تا حدود زیادی رفع خواهد کرد.

حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین ؛ تولید کمتر CO2 با ماینینگ BTC

به عقیده Arcane، ماینرهای بیت کوین به دلیل قابل حمل بودن می‌توانند کنار چاه‌های نفت راه‌اندازی شوند. به ازای هر 1000 دلار سرمایه‌گذاری در استخراج بیت کوین، سالانه حدود 6.32 تن CO2 کمتر تولید می‌شود. این رقم سرمایه‌گذاری در انرژی‌های بادی و خورشیدی تنها منجر به کاهش 1.3 و 0.98 تن CO2 در سال می‌شود. تمامی این موارد نشان‌دهنده احتمال حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین است.

حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین ؛ تولید کمتر CO2 با ماینینگ BTC

گزارش Arcane نشان می‌دهد که از گرمای تولید شده در فرآیند استخراج بیت کوین می‌توان در فصول سرد برای گرم‌ کردن خانه‌ها، کارخانه‌ها و … استفاده کرد. به طور کلی گرمایش حدود 40 درصد از انتشار کربن دی اکسید جهان را به خود اختصاص می‌دهد. استفاده مجدد از گرما کمک شایانی به صنعت انرژی خواهد کرد.

حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین ؛ تولید کمتر CO2 با ماینینگ BTC

به دلیل بحران گاز و انرژی، تورم یورو به 9.1 درصد رسیده است. این موضوع اهمیت داده‌های گزارش Arcane را دو چندان می‌کند. به گزارش Cointelegraph، قیمت انرژی بیشترین افزایش را داشته است. ماه گذشته قیمت انرژی در کشورهای منطقه یورو به نرخ سالانه 38.3 درصدی رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حل بحران جهانی انرژی با بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر