;
coinex

ویتالیک بوترین: ریزش رمزارزها به شناخت نقاط ضعف صنعت کریپتو کمک می‌کند

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، معتقد است که ریزش رمزارزها مشکلات فعلی بازار کریپتوکارنسی را نمایان خواهد کرد و نوسانات رمزارزها به زودی به اتمام می‌رسد.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق اتریوم (ETH)، معتقد است که کاهش قیمت دارایی‌های رمزنگاری مزایای زیادی خواهد داشت. به عقیده خالق اتریوم، فروپاشی توکن بومی استیبل کوین ترا (LUNA) نمونه‌ای از ریزش‌های قیمتی است که مدل‌های تجاری ناپایدار را افشا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

اظهارات بوترین درباره ریزش رمزارزها

بوترین در مصاحبه با نوا اسمیت (Noah Smith)، مقاله نویس سابق Bloomberg Opinion، اظهار نمود که ریزش رمزارزها در شناسایی نقاط ضعف بازار بسیار مفید خواهد بود. وی افزود:

به نظر من افت دارایی‌ها به شناسایی مشکلات فعلی کمک خواهد کرد. مدل‌های کسب و کار ناپایدار معمولاً در دوران رونق موفق می‌شوند، زیرا همه چیز رو به افزایش است. پول مردم در سپرده‌ها رشد می‌کند و شرایط به طور موفق با ورود مداوم دلار و پول بهبود خواهد یافت.

بوترین در ادامه صحبت‌های خود افزود: «همانطور که در ریزش ترا دیدیم، این مدل شغلی در ریرش‌های بازار پاسخگو نخواهد بود. این موضوع را همچنین در معاملات با اهرم بالا و طرح‌های پانزی نیز مشاهده می‌کنیم (افراد با تجربه بازار صرافی Bitconnect را به یاد دارند)».

ویتالیک بوترین: ریزش رمزارزها به شناخت نقاط ضعف صنعت کریپتو کمک می‌کند

این موضوع در موقعیت‌های نامحسوس‌تر نظیر آسان بودن حفظ پایداری توسعه پروتکل در بازارهای صعودی نیز صادق است. هنگامی که بازار با ریزش مواجه می‌شود، تیم‌های جدید معمولاً در حفظ پایداری مالی با دشواری مواجه خواهند شد.

بنیانگذار صرافی Bitconnect در ماه فوریه سال جاری توسط هیئت منصفه عالی در دادگاه آمریکا محکوم شد. این فرد به اتهام پانزی مورد بازجویی قرار گرفته است.

طبق ادعاهای بوترین، نوسانات دارایی‌های کریپتو در آینده‌ای میان مدت کاهش خواهد یافت. بوترین پیش‌بینی می‌کند وضعیت حرکات قیمت کریپتوکارنسی‌ها به زودی مشابه دارایی‌های سنتی می‌شود. وی در این راستا افزود: «من فکر می‌کنم که در آینده‌ میان مدت، رمزارزها آرام خواهند گرفت و تنها به اندازه طلا و بازار سهام نوسان خواهند داشت».

بیتشر بخوانید:

نظر شما درباره وضعیت فعلی بازار و ریزش رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر