;
coinex

آپدیت اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی در نظر دارد زمینه پشتیبانی از آپدیت اندروید 12L را برای تمامی گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ فراهم آورد.

آخرین آپدیت اندروید 12L مربوط به آبان ماه 1400 می شود که سامسونگ برای گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و کروم او اس در دسترس کاربران قرار داد و گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌روزرسانی شدند.

در این میان گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر سامسونگ از آخرین به آپدیت اندروید 12L محروم ماندند. به نظر می‌رسد این‌بار نوبت به گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت رسیده و سامسونگ قصد دارد شرایط لازم برای پشتیبانی از آپدیت اندروید 12L را برای گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر فراهم آورد.

بیشتر بخوانید:‌ آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 این محصول را به یک دوربین موبایلی بی‌رقیب بدل می‌کند!

آپدیت اندروید 12L

گفتنی است که جامعه هدف سامسونگ تنها به گوشی های تاشو و آپدیت اندروید محدود نمی‌شود بلکه این شرکت قصد دارد تمامی ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر را نیز با آخرین نسخه رابط کاربری یعنی One UI 4.5 بروزرسانی کند.

طبق گزارش‌ها به روزرسانی One UI 4.5 مبتنی بر اندروید 12L خواهد بود و از امروز برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در دسترس قرار گرفته است. در این به روزرسانی ویژگی‌هایی مانند نوار وظیفه جدید اضافه شده که به کاربران اجازه می دهد سریعتر به برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

همچنین قابلیت‌های بیشتری به نمایشگر بیرونی افزوده شده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به پیام‌های متنی‌شان پاسخ دهند و یا تماس‌های از دست رفته را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر