;
coinex

آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 این محصول را به یک دوربین موبایلی بی‌رقیب بدل می‌کند!

سامسونگ در نظر دارد برای آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 مواردی مانند لرزش گیر ویدئو و افزایش کیفیت تصاویر در نور کم را ارتقا دهد.

دوربینی که در گلکسی S22 ، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به کار رفته، از بهترین‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. با این وجود هستند کاربرانی که این دوربین‌های با کیفیت نیز آنها را راضی نمی‌کند و از عملکرد تصویر‌برداری آن گلایه می‌کنند. انتظار این دسته افراد این بود که تصویربرداری گوشی‌شان از نظر HDR یا کاهش نویز در ویدئوهایی که در محیط‌های کم نور ثبت می‌شود و همچنین عکس گرفتن از سوژه‌های متحرک بهتر عمل کند.

سامسونگ طی خبری اعلام کرد، آپدیت نرم افزازی دوربین گلکسی S22 ، با هدف بهبود عملکرد دوربین‌ها، به زودی در دسترس  کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین دوربین گوشی 2022

آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

دوربین‌های تله فوتو پس از دریافت آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 قادر خواهند بود با سه برابر بزرگنمایی اپتیکال، ویدئوهای هایپر لپس ثبت کنند. علاوه بر این و بنا بر اعلام سامسونگ حالت Astro Hyperlapse نیز در سری‌های S22، S22 Plius و S22 Ultra نیز به زودی ارتقا داده خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خوهد گرفت.

علاوه بر آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 ، سامسونگ در حال بررسی و بهبود قابلیت اسکن کدهای QR نیز هست. این شرکت قصد دارد ناحیه اسکن کد QR را بزرگ‌تر کند تا انجام این کار با سرعت بیشتری صورت بپذیرد. در حال حاضر اپلیکیشن‌های دوربین سری گلکسی S22 پس از یک بار رد کردن اولین اسکن QR، قادر به شناسایی مجدد آن نیستند و سامسونگ قصد دارد با بر طرف کردن این مشکل، گوشی‌ای بی‌نقص در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

در واقع در با بروزرسانی اسکن QR، کاربر می‌تواند این کد را در هر سندی اسکن کند و فقط کافیست بر روی کد مربوطه در سند ضربه بزند تا برنامه دوربین آن را شناسایی کرده و اسکن کند.

به نظر می‌رسد در آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 شگفتانه‌ها تمامی ندارد و این بروز‌رسانی بسیاری از مشکلات تصویر‌برداری را حل خواهد کرد. سامسونگ در این بروزرسانی عملکرد HDR را بهبود بخشیده و از هوش مصنوعی برای حالت ثبت عکس، حالت شب و ویدئو بهره برده است.

سامسونگ پیش‌تر و با آپدیت 22 ژوئین که بر روی سری‌های S22 انجام داد، نشان داد که وضوح تصویر و ایجاد کنتراست طبیعی را در دوربین اصلی ارتقا داده است. حالا ادعای سامسونگ این است که با آپدیت نرم افزاری جدید گلکسی S22 عملکرد لرزش گیر، کیفیت ویدئوها، نوردهی و فیلمبرداری در حالت شب بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت نرم افزاری دوربین گلکسی S22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر