;
coinex

تماشا کنید: راهپیمایی فضایی فضانوردان روس در ماموریت 7 ساعته ناسا!

نتیجه راهپیمایی فضایی فضانوردان روس در ماموریت 7 ساعته ناسا، فیلم‌های جذاب و دیدنی بود که با مردم دنیا به اشتراک گذاشته شد.

راهپیمایی فضای فضانوردان روس، 7 ساعت و 47 دقیقه به طول انجامید. این دو فضانورد روس ویدئوهایی فوق‌العاده زیبا از فضا به اشتراک گذاشتند که در آن سیاره زمین به شکل کامل و کروی‌اش قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: کشت برنج در فضا توسط فضانوردان چینی

راهپیمایی فضایی فضانوردان روس

راهپیمایی فضایی فضانوردان روس به عنوان هشتمین تجربه فعالیت خارج از ایستگاه فضایی به شمار می‌رود که توسط اولگ آرتمیف و دنیس ماتویف صورت گرفت. البته این دو فضانورد روس سه هفته قبل نیز اقدام به راهپیمایی فضایی (Spacewalk) کرده بودند که به دلیل افت ولتاژ باتری آرتمیف، نیمه تمام مانده بود.

بنا بر گزارش ناسا، راهپیمایی فضای فضانوردان روس با موفقیت به اتمام رسید و آنها به تمامی اهدافی که از این راهپیمایی داشتند دست یافتند:

آرتمیف و ماتویف اهداف اصلی خود را تکمیل کردند که شامل جابجایی یک پنل کنترل خارجی از یک منطقه عملیاتی به منطقه دیگر برای بازوی رباتیک اروپایی و آزمایش یک مکانسیم سفت‌و‌سخت روی بازو می‌شود که برای ساده‌سازی دریافت محموله‌ها استفاده می‌شود.

این راهپیمایی فوق‌العاده با هدف آشنا شدن کاربران از فعالیت‌های ایستگاه‌های فضایی و فضانوردان، به طور مستقیم از یوتیوب ناسا پخش شد. علاوه بر این ناسا ویدئوهای شگفت انگیز دیگری پخش کرده که در آن کره زمین را در فاصله 402 کیلومتری قابل رویت است. در ادامه ویدیوهای مربوط به این ماموریت را ببینید:

ویدئو ارسالی از راهپیمایی فضایی فضانوردان روس که در آن بازوی رباتیک اروپایی دیده می‌شود:

فضانوردان روسی در این فیلم در حال گسترش جرثقیل باری Strela از ماژول Zarya به مازول Poisk هستند.

یکی از جذابیت‌های حضور در ایستگاه فضایی تماشای طلوع و غروب خورشید است که در هر 24 ساعت 16 بار اتفاق می‌افتد. با توجه به سرعت ایستگاه فضایی که تقریبا 28 هزار کیلومتر در ساعت در حال چرخش است، دیدن این زیبایی هر بار برای فضانوردان شگفت انگیز و جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ راهپیمایی فضایی فضانوردان روس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر