;
coinex

صرافی ارز دیجیتال والکس با چه روشی امنیت خود را تأمین کرده است؟

هنگامی که قرار است در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک صرافی ارز دیجیتال ایمن برای خود پیدا کنید.

طرح‌های کلاهبرداری در بازار رمزارز‌ها وجود دارند و افراد سودجو به روش‌های مختلف تلاش می‌کنند تا سرمایه شما را از بین ببرند. از آنجایی که بسیاری از اطلاعات شما درباره تبادل و تراکنش‌های مالی از طریق شبکه‌های اینترنتی انجام می‌شود و بخش اعظمی از معاملات شما از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال صورت می‌گیرد به همین دلیل تأمین امنیت شبکه برای یک صرافی ارز دیجیتال از واجبات است. صرافی ارز دیجیتال Wallex یک صرافی ایرانی قوی و قدرتمند همانند صرافی خارجی crypto.com  در زمینه امنیت است. صرافی ایرانی والکس با روش‌های گوناگونی تلاش کرده تا امنیت کاربران خود را در بازار ارز دیجیتال تأمین کند. صرافی آنلاین والکس از با تجربه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است و حالا در این مقاله قصد داریم روش‌های مختلفی که آن‌ها استفاده می‌کنند تا امنیت شبکه خود را حفظ کنند را بیان کنیم.

استفاده از ابزار‌های مدرن امنیتی

تیم امنیتی پیشرفته صرافی ارز دیجیتال والکس با ابزار‌های مدرن و به‌روز، همواره برای حفظ امنیت دارایی کاربران تلاش می‌کنند. ذخیره امن دارایی کاربران در کیف پول‌های سرد و تأیید هویت دو عاملی از جمله این ابزار‌ها هستند. یکی از مسائلی که کاربران باید به آن توجه داشته باشند این است که برای حفظ دارایی و اطلاعات کاربران در شبکه‌های مجازی لازم است تیم امنیتی از به روز‌ترین ابزار‌ها استفاده کند و به همین دلیل است که صرافی wallex از پیشرفته‌ترین ابزار‌ها برای حفظ امنیت کاربران خود استفاده می‌کند.

دیواره‌های آتشین چند لایه

صرافی والکس برای این‌که امنیت کاربرانش تأمین شود و مطمئن باشد که از دسترس هکر‌ها در امان است از لایه‌های آتشین مختلفی استفاده می‌کند. وجود این لایه‌ها نفوذ پیدا کردن به شبکه را بسیار دشوار می‌کند و به همین دلیل اطلاعاتی که کاربران درون سایت قرار می‌دهند و تراکنش‌ها محفوظ باقی می‌ماند. استفاده از دیواره‌های آتشین چند لایه یکی از دلایلی است که صرافی آنلاین والکس از امنیت بالایی برخوردار است.

نسخه پشتیبان اطلاعات

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های کاربران این است که اطلاعاتشان در شبکه‌های اینترنتی حذف شود. ولی وقتی با صرافی wallex کار می‌کنید اصلاً نیاز نیست نگران این موضوع باشید. صرافی ایرانی والکس همیشه از اطلاعات شما و فعالیت‌هایی که در پلتفرم والکس انجام می‌دهید نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا اگر در صورتی احتمالی اطلاعات شما از بین رفت بتوانید همچنان آن‌ها را باز گردانید و نگرانی‌ای از این بابت در خاطرتان وجود نداشته باشد.

صرافی ارز دیجیتال والکس با چه روشی امنیت خود را تأمین کرده است؟

اطلاع‌رسانی از طریق پیام یا ایمیل

اگر فعالیتی درون سایت از طرف حساب کاربری شما صورت گیرد، صرافی آنلاین والکس در لحظه همان فعالیت را از طریق پیامک یا ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد. بنابراین شما می‌توانید در لحظه‌ای که متوجه فعالیت مشکوک شدید با تیم پشتیبانی 24 ساعته والکس تماس حاصل کنید و مسأله را برطرف کنید. صرافی آنلاین والکس از این ابزار استفاده می‌کند تا شما با خیال راحت از تمام فرایند و فعالیتی که درون حساب کاربری‌تان رخ می‌دهد با خبر و آگاه باشید.

تأیید دو مرحله‌ای

یکی از بهترین و نوین‌ترین شیوه‌ها برای تأمین امنیت شبکه‌های اینترنتی ایجاد فرآیند تأیید دو مرحله‌ای است. بسیاری از سایت‌های معروف و مطرح برای حفظ امنیت از این موضوع استفاده می‌کنند و صرافی ایرانی والکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. آن‌ها به خاطر اهمیت حفظ اطلاعات در اینترنت این گزینه را برای کاربران قابل دسترسی کرده‌اند. به همین شکل هر زمان که اتفاقی در حساب افتاد یا قصد انجام فعالیتی داشتید، نیازمند تأیید دو مرحله‌ای خواهد بود که فقط خودتان در این صورت می‌توانید آن فعالیت را تأیید کنید. این یکی از خصوصیات ویژه صرافی wallex است.

رمزنگاری داده‌ها

یکی از روش‌های مقابله با هکر‌ها این است که داده‌ها را به صورت اختصاصی رمزنگاری کرد. صرافی والکس برای حفظ امنیت کاربران خود تمام اطلاعات و داده‌هایی که آن‌ها در حساب کاربری‌شان وارد می‌کنند را رمزنگاری کرده است و به همین دلیل هکر‌ها و افراد سودجو حتی اگر به سایت حمله کنند باز هم قادر به دزدیدن اطلاعات شما نیستند و به همین دلیل صرافی Wallex از امن‌ترین صرافی‌های ایرانی حال حاضر است.

ارائه کیف پول سخت‌افزاری

اگر از یک صرافی ارز دیجیتال خریداری می‌کنید همیشه نمی‌خواهید که همان زمان توکنی که خریداری کردید را به کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی خود منتقل کنید. به همین دلیل صرافی wallex برای هر کدام از کاربران یک کیف پول اختصاصی سخت‌افزاری یا از نوع سرد را در نظر گرفته است که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. وجود کیف پول در پلتفرم والکس به شما این امکان را می‌دهد که خیالتان از بابت توکن‌هایی که خریداری می‌کنید کاملاً راحت باشد.

روش‌های نوین حفظ اطلاعات در اینترنت

صرافی والکس تجربه‌ای طولانی در زمینه خدمات شبکه دارد و آن‌ها از سال 97 در بازار ارز دیجیتال فعالیت کرده‌اند. تمامی اطلاعات بین کاربر و سامانه توسط پروتکل‌های SSL رد و بدل و رمزنگاری می‌شود به گونه‌ای که امکان سرقت اطلاعات وجود ندارد. به همین دلیل شما می‌توانید از این موضوع اطمینان خاطر پیدا کنید که اطلاعات شما در بستری امن ذخیره و نگهداری می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله به تمام روش‌ها و شیوه‌هایی که صرافی ایرانی والکس برای حفظ امنیت خود از آن‌ها استفاده می‌کند اشاره کردیم. حفظ امنیت در بحث‌های مربوط به ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل صرافی ارز دیجیتال مخصوصاً صرافی Wallex تمام تلاشش را کرده است تا از تمام روش‌ها برای ایمن بودن قطعی اطلاعات کاربران، تراکنش‌های آن‌ها و ضبط و ذخیره‌سازی داده‌های موجود در سایت استفاده کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت صرافی ایرانی والکس در سریع‌ترین شکل تمام معاملات خود را در بازار ارز‌های دیجیتال انجام دهید و اطمینان خاطر داشته باشید که در پلتفرمی امن و ایرانی این کار را انجام می‌دهید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر