;
coinex

شیائومی 13 با دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

دیجیتال چت استیشن به تازگی اطلاعات جدیدی را درباره سری 13 شیائومی و دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

همان طور که می‌دانید شرکت شیائومی در حال کار روی گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی خود یعنی سری Xiaomi 13 است که احتمالا  این سری در اوایل نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

حال در این میان شایعات و اطلاعات زیادی درباره این سری از گوشی‌های شیائومی در سراسر فضای مجازی منتشر شده است. امروز نیز افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station جزئیاتی را درباره پیکربندی دوربین این گوشی‌ها فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

عرضه شیائومی 13 با دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی

اگر به یاد داشته باشید شرکت شیائومی در دسامبر سال 2021، از گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو خود رونمایی کرد که این گوشی‌ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده بودند. البته در این سری از گوشی‌های شیائومی، گوشی دیگری به نام شیائومی 12 ایکس نیز حضور داشت که از چیپست اسنپدراگون 870 قدرت می‌گرفت.

در بخش دوربین، شیائومی 12 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو تله فوتو 5 مگاپیکسلی بود. شیائومی 12 پرو نیز از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی برخوردار بود.

دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی

حال با استناد به گفته Digital Chat Station، به نظر می‌رسد که سری 13 شیائومی به دوربین‌های چندگانه 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. بنابراین احتمالا در این سری از گوشی‌های شیائومی یک مدل با دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و مدل دیگری با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است که دستگاه‌های ذکر شده با نام‌های احتمالی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro وارد بازار چین شوند. همچنین به نظر می‌رسد که مدل پرو سری 13 شیائومی از دوربین‌های اصلی و تله فوتو ارتقا یافته برخوردار خواهد بود.

منابع خبری متعددی نیز درباره حضور یک مدل دیگر در گوشی‌های سری 13 شیائومی صحبت کرده‌اند که احتمالا با نام شیائومی 13 اولترا عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که شیائومی 13 اولترا نیز از سنسورهای دوربین ارتقا یافته استفاده خواهد کرد.

همچنین بر اساس گزارش‌های اخیر، گوشی شیائومی 13 دارای یک صفحه نمایش 6.36 اینچی با لبه‌های خمیده از نوع AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این در حالی است که شیائومی 13 پرو به صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E6 با لبه‌های خمیده و ازنوع AMOLED مجهز خواهد شد که این صفحه نمایش از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این هر دو دستگاه احتمالا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار خواهند بود. گفته می‌شود که احتمالا این سری شیائومی دارای یک واحد باتری خواهد بود که از شارژ 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این سری شیائومی و دوربین چندگانه 50 مگاپیکسلی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر