;
coinex

اپل واچ سری 8 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اپل بالاخره لحظاتی پیش با معرفی اپل واچ سری 8 به انتظارات پایان داد. این سری از ساعت‌های هوشمند اپل جذابیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارند.

اپل لحظاتی پیش و در رویداد Far Out از اپل واچ سری 8 رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم نگاهی به آن بخش از مشخصات فنی این دستگاه داشته باشیم که در این رویداد توسط اپل معرفی شد.

اپل واچ سری 8

رویداد اپل امروز با معرفی سری جدید اپل واچ آغاز شد، اپل واچ 8 از نظر ابعاد نسبت به مدل قبل تغییر خاصی نداشته و می‌توان همچنان آن را در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری با نمایشگر همیشه روشن خریداری کرد.

ساعت هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها علاوه بر سنسورهایی که در نسل قبل وجود داشت، این‌بار به سنسور جدید دمای بدن مجهز شده است و بنابر توضیحات اپل، این سنسور می‌تواند تغییرات دمای بدن را تا 0.1 درجه سانتی‌گراد ردیابی کند و هر 5 ثانیه این عملیات را اجرا می‌کند.

اپل واچ سری 8 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ساعت جدید اپل همچنین با دو سنسور دما که یکی در پایین و دیگری در نمایشگر قرار گرفته است، می‌تواند به طور دقیق چرخه تخمک‌گذاری را ردیابی کرده و این ویژگی برای سلامت زنان بسیار مهم خواهد بود.

یکی از جذابیت‌های این ساعت جدید، سیستم تشخیص تصادف است که دقیقا مانند سیستم تشخیص سقوط عمل می‌کند و می‌تواند تصادف خودرو را تشخیص دهد. در واقع زمانی که این ساعت تشخیص دهد که کاربرش تصادف کرده، پس از سوال از فرد به صورت خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

این سری دارای عمر باتری 18 ساعته است که با استفاده از حالت بهینه‌سازی مصرف انرژی جدیدی که اپل معرفی کرده، این میزبان تا 36 ساعت افزایش می‌یابد. علاوه بر اینها، ساعت جدید اپل برای اولین بار، رومینگ بین‌المللی را ارائه می‌کند. اپل واچ سری 8 با پشتیبانی از به‌روزرسانی جدید watchOS 9، واچ‌فیس‌های جدید، یک برنامه بازطراحی شده و جدید Workout (تمرینات) و یک برنامه Medication جدید را به کاربران ارائه می‌کند.

برخلاف سال گذشته، سری اپل واچ 8 در دو جنس با روکش آلومینیومی و فولاد ضد زنگ عرضه می‌شود و 4 رنگ اصلی آن را در تصویر زیر می‌بینید:

اپل واچ سری 8 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

قیمت این محصول برای نسخه GPS با عمر باتری 18 ساعته از 399 دلار آغاز می‌شود و نسخه Cellular برچسب قیمت 499 دلاری دارد. پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و از تاریخ 25 شهریور وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اپل واچ سری 8  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر