;
coinex

بحران نقدینگی استخر پولین : استخر بیت کوین بحران نقدینگی را تأیید کرد

پولین (Poolin)، یکی از بزرگترین استخرهای بیت کوین جهان با مشکلات نقدینگی مواجه شده است. کاربران از بحران نقدینگی استخر پولین ابراز نگرانی کردند.

پولین، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین در جهان به شمار می‌رود. بر اساس پیام‌هایی که در کانال‌ رسمی پشتیبانی تلگرام Poolin منتشر شده، کاربران از ماه آگوست در مورد مشکلات مربوط به برداشت از کیف پول‌های خود شکایت کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

بحران نقدینگی استخر پولین

کوین پن (Kevin Pan)، مدیرعامل و مؤسس پولین به کاربران اطمینان داد که بحران نقدینگی مشکلی برای وجود آن‌ها به وجود نخواهد آورد. شرکت پولین برای حل مشکلات نقدینگی به احتمال زیاد نگاهی به بدهی‌های خود خواهد داشت.

کوین پن (Keving Pan)، مدیرعامل و بنیان‌گذار Poolin، در پستی که روز یکشنبه در WeChat Moments خود منتشر کرد، اعلام نمود که شرکت پولین فاقد نقدینگی است. پن اعلام کرد که ارزش خالص شرکت همچنان مثبت است و به زودی برنامه‌ای برای نحوه برخورد با مسائل ارائه خواهد شد.

بحران نقدینگی استخر پولین : استخر بیت کوین بحران نقدینگی را تأیید کرد

این طرح ممکن است شامل بازپس‌گیری بدهی‌های با پشتوانه سهام یا ماشین آلات باشد. تقریباً در همان زمان، پیامی در حساب چینی پولین به هدف جلوگیری از شایعات راگ پول و اطمینان دادن به مشتریان منتشر شد.

در پست منتشر شده به این نکته اشاره شد که استخر و کیف پول ماینینگ به طور مستقل کار می‌کنند و زمان انتظار طولانی برای برداشت به دلیل سیاست‌های مدیریت ریسک اعمال شده است. پولین به کاربران هشدار داد که به شایعات راگ پول توجه نکنند.

پیش از اعلام خبر بحران نقدینگی استخر پولین نمایندگان خدمات مشتریان این شرکت در تلگرام به کاربران پیشنهاد می‌دادند که تا بهبود اوضاع منتظر بمانند. امروز یکی از نمایندگان مشتریان پولین اعلام کرد که شرکت با “مشکلات مالی” مواجه است و این موضوع امکان برداشت دارایی‌ها را دشوار می‌کند.

نماینده خدمات مشتریان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی می‌بایست انتظار فعال شدن قابلیت برداشت وجوه را داشته باشیم گفت:

مشخص کردن تاریخ دقیق کمی سخت است. از آن جایی که مشکل در حال رفع است، به مرور زمان تراکنش‌های بیشتری با موفقیت انجام خواهند شد. برخی از تراکنش‌ها امروز یا فردا انجام می‌شوند و برای انجام برخی از آن‌ها می‌بایست چند روز صبر کنیم.

ماه گذشته، استخر پولین به CoinDesk گفت که در ساخت یک مرکز ماینینگ بزرگ بیت کوین در تگزاس با تأخیر مواجه شده است. استخراج کنندگان ارز دیجیتال در ایالت تگزاس منتظر بودند تا درخواست آن‌ها برای اتصال به شبکه مورد تأیید قرار گیرد. طبق داده‌های BTC.com، پولین در حال حاضر پنجمین استخر بزرگ استخراج بیت کوین به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بحران نقدینگی استخر پولین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر