;
coinex

بانک SEBA استیکینگ اتریوم را به مؤسسات ارائه خواهد داد

ماتیاس شوتز (Mathias Schütz)، مدیر بانک SEBA‌ معتقد است که مؤسسات می‌توانند با استیکینگ اتریوم در ایمن‌سازی این شبکه نقش داشته باشند.

اتریوم به زودی از مکانیسم اجماع کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) مهاجرت خواهد کرد. بانک سوئیسی SEBA Bank در اطلاعیه‌ای اعلام نمود که به زودی سرویس استیکینگ اتریوم را ارائه خواهد داد. به گفته بانک SEBA، این اقدام در پاسخ به تقاضای فزاینده‌ نهادها برای خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اتریوم در سال 2022 ؛ پیش بینی قیمت، آینده و نقشه راه ETH

استیکینگ اتریوم برای مؤسسات مالی

به گفته ماتیاس شوتز، یکی از مدیران بانک SEBA، مؤسسات می‌توانند با استیک اتریوم نقش مهمی در ایمن‌سازی شبکه اتریوم ایفا کنند. شوتز توضیح داد:

راه‌اندازی خدمات استیکینگ اتریوم، سرمایه‌گذاران نهادی را قادر می‌سازد تا نقشی مهم در ایمن‌سازی شبکه داشته باشند.

بانک SEBA استیکینگ اتریوم را به مؤسسات ارائه خواهد داد

مدیر اجرایی این بانک معتقد است که فرآیند ادغام یک نقطه عطف بسیار مهم برای شبکه از نظر امنیت، مقایس‌پذیری و پایداری به شمار می‌رود. شوتر همچنین اضافه کرد که قابلیت استیکینگ اتریوم به مؤسسات اجازه می‌دهد تا با فضای دارایی‌های دیجیتال که به سرعت در حال تکامل هستند همراه شوند.

به غیر از بانک SEBA، شرکت‌های دیگر نیز شروع به ارائه خدمات استیکینگ اتریوم کرده‌اند. در ماه ژوئن، بانک کریپتو Anchorage Digital نیز خدمات استیک اتریوم را به مشتریان سازمانی خود ارائه داد.

دیوگو مونیکا (Diogo Monica)، یکی از بنیان‌گذاران Anchorage Digital اعلام کرد که استیک کردن اتریوم توسط نهادهای سازمانی یک وضعیت برد-برد برای اکوسیستم و مؤسسات به شمار می‌رود. استخر استخراج اتریوم Ethermine یک استخر جدید برای کاربران ایجاد کرد تا به طور جمعی ETH را به اشتراک گذاشته و سود دریافت کنند.

کاربران با حداقل 0.1 اتریوم می‌توانند به استخر Ethermine بپیوندند. هر چه دارایی یک کاربر کمتر باشد، هزینه‌های شبکه بیشتر خواهد شد. در حال حاضر پلتفرم اترماین نرخ بهره سالانه 4.43 درصد را برای سهام اتریوم ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استیکینگ اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر