;
coinex

ساعت پخش سریال بی همگان [+ساعت پخش تکرار]

در این نوشتار زمان و ساعت پخش سریال بی همگان جدیدترین مجموعه شبکه سه سیما، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی را به شما ارائه می‌دهیم.

«بی‌همگان» عنوان سریالی خانوادگی و اجتماعی است که تهیه کنندگی آن را مهران مهام بر عهده دارد و در فصل پاییز از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

ما در ادامه به زمان پخش سریال بی همگان ، خلاصه‌ای از داستان این مجموعه و همچنین زمان تکرار سریال بی همگان از شبکه سه پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال بی همگان

با توجه به اعلام روابط عمومی شبکه سه سیما، از مهر ماه سال 1401 و پس از پایان سریال بی نشان، پخش مجموعه بی همگان آغاز خواهد شد.

ساعت پخش سریال بی همگان
زمان تکرار سریال بی همگان از شبکه سه

بر این اساس زمان پخش سریال بی نشان از شنبه تا چهارشنبه ، ساعت 20:45 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت‌های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر که زمان تکرار سریال بی همگان از شبکه سه سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

این سریال سی و هفت قسمتی را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته‌اند. این دو نویسنده مطرح کشورمان پیش از این نیز با همکاری یکدیگر آثار موفقی ارائه داده‌اند، از جمله مجموعه آوای باران که سال 92 از شبکه سه پخش شد و سریال عاشقانه که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

خلاصه داستان سریال بی همگان

ماجرای مجموعه «بی همگان» درمورد دختر و پسری است که تصمیم گرفته‌اند با هم ازدواج کنند، اما مشکلات و مسائلی مختلفی سر راهشان قرار دارد.

ساعت پخش سریال بی همگان
ساعت پخش سریال بی همگان

اما در خلاصه یک خطی داستان «بی همگان» آمده است: «در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی.»

این سریال با داستان جذابی که دارد وارد مباحثی همچون عدالت‌خواهی و واکاوی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز می‌شود.

بازیگران سریال بی همگان

در مجموعه بی همگان بازیگرانی توانمند و مطرح از جمله،کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی و بردیا دیانت به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی و مجید اکبری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

همچنین رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری در به عنوان بازیگران خردسال در این مجموعه تلویزیونی حضور داشتند.

ساعت پخش سریال بی همگان

زهره فکور صبور یکی از بازیگران این سریال بی همگان بود که پس درگذشت او، کمند امیرسلیمانی از روزهای ابتدای تیر ماه سال جاری به گروه بازیگران بی همگان پیوست و جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید:

کارگردانان سریال بی همگان

بهرنگ توفیقی در هجدهم اسفند ماه سال 1355 به دنیا آمد. او با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد و تحصیلات خود تا مقطع دیپلم را این شهر گذراند و و پس از آن به تهران رفت و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره به ادامه تحصیل پرداخت.

وی پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از 27 سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به فعالیت هنری خود ادامه داد.

ساعت پخش سریال بی همگان

توفیقی در سال 1390 با کارگردانی سریال پربیننده‌ی مسیر انحرافی هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت. سریال‌های موفق انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر و  پدر از دیگر آثار کارنامه هنری او هستند.

مهران مهام در گفتگویی با رسانه‌ها درباره جایگزینی اصغر هاشمی به جای بهرنگ توفیقی گفت: «زمانی که بهرنگ توفیق کارگردانی سریال را برعهده گرفت، عنوان کرد که بعد از سال 1401 مشغول کار دیگری خواهد شد و قرارداد ما با وی تا پایان فروردین ماه بود. با پایان قرارداد و رفتن توفیقی، اصغر هاشمی کارگردانی سریال را برعهده گرفته و تولید سریال پیش می‌رود.»

همچنین تهیه‌کننده این مجموعه گفته است:

بی‌همگان سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است که تصویربرداری‌ها در لوکیشن‌های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، ‌چهارراه سیروس و بازار تهران انجام شده است.‌

اصغر هاشمی در سال 1332 در کاشان به دنیا آمد. او کار هنری را با دستیاری کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد و سپس با کارگردانان متفاوتی همچون محمد متوسلانی و محمدعلی نجفی همکاری کرد.

ساعت پخش سریال بی همگان
زمان پخش سریال بی همگان

وی با تلاش بسیار و کسب تجربه در سال 1364 توانست اولین فیلم سینمایی خود را به نام «روزهای انتظار» بسازد. مجردها، نگین و مجموعه یک مشت پر عقاب از آثار شناخته‌ی او هستند.

در سال‌های اخیر اصغر هاشمی در حوزه‌های کارگردانی، فیلم نامه نویسی، تهیه‌کنندگی و تدوین‌گری مشغول فعالیت است.

عوامل سریال بی همگان

  • کارگردان: بهرنگ توفیقی، اصغر هاشمی
  • تهیه کننده: مهران مهام
  • نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی
  • مجری طرح: مسعود انتظاری
  • مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده
  • مدیر تولید: مهدی رجبی
  • دستیار اول کارگردان: میثم بیدقی
  • منشی صحنه: مژگان تمجیدی
  • دستیار دوم  کارگردان: سروش فرهنگیان
  •  عکاس: محمد دارایی
  • مدیر تصویربرداری: مهدی رضایی
  • تصویر بردار: عباس شیرمحمدی
  • طراح دکور ، صحنه و لباس : فرهاد عزیزی فرد
  • گرافیست: فرزانه بارجی
  • مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده
  • طراح چهره پردازی: محسن ملکی
  • تدوین: امین عابدی
  • مدیر تدارکات: علی اکبر صادقی

سوالات متداول

زمان پخش سریال بی همگان از شبکه سه چه ساعتی است؟

این مجموعه از اوایل مهر ماه پخش خواهد شد و با توجه به اینکه جایگزین سریال بی نشان می‌شود، احتمالا ساعت پخش سریال بی همگان هر شب، ساعت 20:45 خواهد بود، و تکرار آن ساعت‌های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال بی همگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر