;
coinex

تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا اعلام شد

انویدیا رسما با انتشار یک توییت خبر از تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا جدید داده است. این محصولات در رویداد GTC 2022 رونمایی خواهند شد.

انویدیا روز گذشته و در صفحه توییتر NVIDIA GeForce کمپین تبلیغاتی جدیدی به نام Project Beyond را برای رویداد معرفی کارت گرافیک‌های نسل جدید خود یعنی GeForce RTX 40 آغاز کرد. این کمپین به احتمال قریب به یقین مربوط به مراسم معرفی کارت گرافیک‌های جدید در رویداد GTC 2022 است.

بیشتر بخوانید: سری پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 رسما معرفی شدند؛ قیمت و تاریخ عرضه

تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا

بعد از انتشار این توییت انویدیا رسما تایید کرد که سری کارت گرافیک‌های GeForce RTX 40 را به زودی معرفی خواهد کرد. پخش زنده این رویداد در تاریخ 20 سپتامبر و از ساعت 8:00 به وقت محلی آغاز خواهد شد که مصادف است با ساعت 19:30 سه شنبه 29 شهریور به وقت ایران.

مدیرعامل انویدیا، جنسن هوانگ نیز پیش از این تایید کرده بود که به زودی و در رویداد GTC 2022 اخبار جدیدی از کارت‌ گرافیک‌های نسل جدید این شرکت خواهیم شنید. انویدیا قرار است از تاریخ 19 تا 22 سپتامبر در این رویداد حاضر باشد و سخنرانی آقای هوانگ برای تاریخ 20 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا اعلام شد

انتظار می‌رود انویدیا طی این رویداد سه کارت گرافیک جدید RTX 4080، RTX 4090 و RTX 4070 را معرفی کند. این محصولات سطح جدیدی از قدرت پردازشی را ارائه می‌کنند و عصر تازه‌ای را در این زمینه رقم خواهند زد. در حال حاضر شرکت انویدیا از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار تیزر کمپین Project Beyond است و امید بر آن است که در روزهای آتی، تیزرهای بیشتری از این محصول منتشر شود.

انویدیا معمولا اطلاعات جالبی در تیزرهای خود مخفی می‌کند و کاربران مشغول استخراج این اطلاعات از جزئیات می‌شوند. در حال حاضر اما بی‌صبرانه منتظر برگزاری رویداد GeForce Beyond شرکت انویدیا هستیم تا بتوانیم بالاخره با کارت گرافیک‌های نسل جدید این شرکت، از نزدیک و به صورت رسمی آشنا شویم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر