;
coinex

رنگ بندی سری پیکسل 7 توسط گوگل اعلام شد

گوگل بنابر عادت رایج خود و برخلاف اپل، اطلاعات جدیدی از محصولات جدیدش فاش کرده و حالا رنگ بندی سری پیکسل 7 رسما فاش شده است.

گوگل اخیرا اطلاعات جدیدی از محصول پیش روی خود فاش کرده است که شامل نام رسمی نسل دوم تراشه تنسور، اطلاعاتی از برخی سخت‌افزارهای خانگی و البته رنگ بندی پیکسل 7 است.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد مسیرهای سازگار با محیط زیست توسط گوگل مپ ؛ در سفرهایتان مراقب محیط زیست باشید!

رنگ بندی سری پیکسل 7

گوگل که در 14 مهر یک رویداد سخت‌افزاری را برنامه‌ریزی کرده، به مرور برخی از اطلاعات دستگاه‌های خود را فاش می‌کند و حال نوبت به رنگ‌های پیکسل 7 رسیده است.

گوگل اولین بار و در ماه می سال جاری با افتتاح یک صفحه مخصوص گوشی‌های پیکسل 7؛ امکان نگاهی اولیه به گوشی پیکسل 7 را در ویدیوهایی فراهم کرد و همچنین نسل بعدی تراشه اختصاصی خود را مفیدتر و شخصی‌تر توصیف کرد که ویژگی‌های جذابی برای عکس‌برداری، امنیت و تشخیص گفتار ارائه می‌کند.

گوگل حالا و بعد از انتشار نام رسمی نسل دوم تراشه تنسور، رنگ‌بندی کامل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را نیز به نمایش گذاشته است. مدل‌های مشکی و سفید این دو گوشی کاملا یکسان به نظر می‌رسند جز نوارهای دوربین که طراحی و ظاهر نسبتا متفاوتی دارد. درواقع، دوربین پیکسل ۷ پرو مثل لبه‌های آن جلا داده شده است؛ درحالی‌که پیکسل ۷ از حالت مات بهره می‌برد.

علاوه بر این‌ها، در تصاویر جدیدی که گوگل از این گوشی‌ها منتشر کرده، لبه‌های کناری خمیده‌تراز پیش‌نمایش‌های اولیه به نظر می‌رسند. پیکسل 7 پرو در سه رنگ اصلی عرضه می‌شود که در تصاویر بالا می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رنگ بندی سری پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر