;
coinex

فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401

ایران خودرو لحظاتی پیش و در ادامه طرح‌های فروش ویژه خود در شهریور ماه سال جاری، شرایط فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401 را اعلام کرد.

ایران خودرو طرح فروش فوق العاده کشنده فوتون اچ 5 با شرایط خاص را ساعاتی پیش اعلام کرد. این طرح شامل فروش ویژه فوتون 460 اتوماتیک مخصوص شهریور ماه 1401 است.

بیشتر بخوانید: واردات خودرو بدون احیای برجام ممکن نیست!

فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401

ایران خودرو دیزل به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های ایران خودرو تصمیم دارد تا کشنده فوتون H5 یا همان فوتون 460 اتوماتیک را از تاریخ 21 شهریور 1401 به بازار عرضه کند. این محصول به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت به فروش می‌رسد. در ادامه شرایط فروش فوتون اچ 5 شهریور 1401 را مشاهده می‌کنید:

فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401

شرکت ایران خودرو دیزل کامیون کشنده فوتون H5 یورو ۴ با گیربکس اتوماتیک را در این طرح فروش با قیمت ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد کرد. در این طرح فروش سود انصراف سالیانه ۱۰ درصد، جریمه سالیانه تاخیر در تحویل ۱۴ درصد و موعد تحویل نیز آبان و آذر ۱۴۰۱ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فروش فوق العاده فوتون اچ 5 شهریور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر