;
coinex

در و پنجره دوجداره فایبرگلاس

پنجره‌ها و درب‌های فایبر گلاس که توسط شرکت های مختلف تولید می‌شوند، به‌عنوان یک محصول جهانی در صنعت در و پنجره شناخته می‌شوند. هافمن یکی از جامع‌ترین خطوط پنجره‌ها و درب‌های کم مصرف با عملکرد بالا را که با قاب‌های فایبرگلاس ارائه می‌کند که قطعاً در هزینه انرژی شما صرفه جویی خواهد کرد.

هافمن کیفیت بی‌نظیری در قاب‌های پروفیل یو پی وی سی خود ارائه می‌کند، بهره‌وری انرژی و زیبایی در محصولات آن نمایان است و جذابیت بالایی به خانه می‌بخشد.

با کیفیت ترین شیشه در پنجره های فایبرگلاس

هافمن، بادوام ترین و کارآمدترین درب ها و پنجره های فایبرگلاس دوجداره و سه جداره را ارائه می دهد. از ساخت تا پایان ساخت و حمل و نقل، پنجره‌های فایبرگلاس و قاب درهای بسیار بادوام را توسعه می دهد تا اطمینان حاصل شود که پروفیل در و پنجره محکم و عملکرد طولانی مدت را حفظ می‌کنند.

مزایای قاب های فایبرگلاس

قاب پنجره ها و درهای فایبرگلاس اساساً از الیاف شیشه و رزین تشکیل شده است، موادی که با تغییرات دما در آب و هوا بسیار کمی منبسط و منقبض می شوند. نوآوری طراحی یک قاب فایبرگلاس متنوع است و پنجره ها و درب های فایبرگلاس به دلیل زیبایی و دوام طولانی مدت محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. از جمله مهمترین ویژگی های قاب های فایبرگلاس موارد زیر است.

  • تعمیر و نگهداری کم
  • قابل رنگ
  • استحکام و دوام
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • صرفه جویی بالا در انرژی
  • انبساط حرارتی کم
  • زیبایی شناسی
  • هزینه متوسط

پنجره ها و درهای فایبرگلاس در برابر تورم، پوسیدگی و تاب برداشتن مقاومت می کنند. قاب های فایبرگلاس برای نگهداری نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارند، اگر ترجیح می دهید رنگ را تغییر دهید، می توان مواد را دوباره رنگ کرد.

در و پنجره دوجداره فایبرگلاس

1. استحکام و دوام

قاب های پنجره فایبرگلاس هشت برابر قوی تر از قاب های پنجره ساخته شده از وینیل هستند. بنابراین می‌توانید شیشه‌های بزرگ‌تری را با نماهای بدون نقص در قاب‌های نازک‌تر سفارش دهید.

2. مقاوم در برابر آب و هوا

این پنجره ها زنگ نمی زنند، خم و پوسیده نمی شوند. آنها در برابر آسیب رطوبت مقاوم هستند و می توانند در برخی از شرجی ترین شرایط آب و هوایی مقاومت کنند.

3. صرفه جویی در انرژی بالا

فایبرگلاس یک عایق طبیعی است و این پنجره ها رسانایی حرارتی کمی دارند. لازم نیست نگران انتقال حرارت ناخواسته در زمستان یا تابستان باشید همین امر منجر به کاهش هزینه های انرژی می شود.

4. انبساط حرارتی کم

فایبرگلاس حتی با تغییرات شدید دما به اندازه سایر مواد پنجره منبسط و منقبض نمی شود. این یکی از دلایلی است که باعث می شود پنجره های فایبرگلاس تا 50 سال دوام بیاورند.

5. زیبایی شناسی

پنجره های فایبرگلاس در سبک، اندازه و رنگ های متنوعی در دسترس هستند. در صورتی که رنگ های متنوع و فانتزی نیز بخواهید، فایبرگلاس قابلیت رنگ شدن نیز دارد.

6. هزینه متوسط

ساخت فایبرگلاس نسبت به وینیل گران‌تر است، بنابراین پنجره‌های فایبرگلاس کمی بیشتر از پنجره‌های وینیل قیمت دارند، اما از پنجره‌های چوبی یا چوبی روکش شده ارزان تر هستند.

در و پنجره دوجداره فایبرگلاس

قیمت پنجره دو جداره

انواع پنجره های دوجداره و سه جداره با جنس ها و تنوع برندی مختلف در بازار وجود دارند. این در و پنجره ها در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. برند هافمن با 30 سال سابقه در حوزه تولید و فروش پنجره های دوجداره یکی از بهترین فروشندگان این صنعت به شمار می آید. شما می توانید قیمت پنجره دوجداره را در سایت هافمن به نشانی hofmannprofil.com  مشاهده کنید.

.

پایان خبر/

تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر