;
coinex

رکوردشکنی کنسرت تارکان در ترکیه ؛ پرتماشاگرترین کنسرت جهان؟ [+فیلم]

رکوردشکنی کنسرت تارکان در ترکیه در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

کنسرت جمعه شب گذشته تارکان، خواننده محبوب ترک ها، در شهر ازمیر رکورد زد و در فهرست پرتماشاچی ترین کنسرت های دنیا در جایگاه پنجم ایستاد.

کنسرت تارکان که به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر در میدان گوندوغدو برگزار شد با حضور پرشمار طرفداران این خواننده محبوب ترک مواجه شد. این کنسرت رایگان که با حضور نزدیک به دو میلیون نفر برگزار شد، آن را در لیست کنسرت‌های پرجمعیت جهان قرار داده است.

رکوردشکنی کنسرت تارکان در ترکیه ؛ پرتماشاگرترین کنسرت جهان؟ [+فیلم]

این کنسرت به مناسبت صدمین سالگرد آزادی ازمیر برگزار شد و با ۲ میلیون تماشاگر در بین کنسرت های رایگان دنیا در رتبه پنجم قرار گرفت.

مشخص شد که کنان دوعولو (همسر برن ساآت، بازیگر مشهور ترک که نقش سمر در سریال عشق ممنوع را بازیکرد) در صدمین سالگرد روز پیروزی روی صحنه رفت و برای اجرای ۲ ساعته روی صحنه ۲.۷ میلیون لیره دریافت کرد. این در حالی است که تارکان هیچ گونه دستمزدی بابت اجرا دریافت نکرده است.

ویدیوی این کتسرت را در ادامه تماشا کنید:

هزاران نفر از مردم ترکیه روز جمعه ۹ سپتامبر (ایلول) با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی ازمیر، صدمین سالگرد آزادی این شهر را گرامی داشتند. مردم در این راهپیمایی، که از مقابل پاسگاه باسمانه آغاز شد، پرچم ترکیه به طول ۳۵۰ متر را با خود حمل کردند. این راهپیمایی در میدان جمهوریت ازمیر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ارزش ترکیه بالاتر از اینهاست … دمتون گرم تورک های اصیل 👏👏👏

    پاسخ

    اگه همچین جمعیتی برای یه موضوع تو ایران جمع بشه آقایون دلواپس چه شو تبلیغاتی تو دنیا راه می انداختن

    پاسخ