;
coinex

اطلاعات دوربین گوشی تاشو گوگل لو رفت

یک افشاگر شناخته شده اطلاعات دوربین گوشی تاشو گوگل را فاش کرد و به گفته او گوشی تاشوی جدید پیکسل مجهز به دوریبن 64 مگاپیکسلی است.

مدتهاست که شایعه شده گوگل در حال کار کردن روی یک گوشی تاشو است تا در این بخش نوظهور بازار با شرکت‌هایی مثل سامسونگ رقابت کند. این دستگاه گوگل پیکسل نوت پد نام دارد که ابتدا قرار بود در سال میلادی جاری رونمایی شود اما در بعضی گزارش‌ها ادعا شده که رونمایی از آن تا سال آینده به تأخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

اطلاعات دوربین گوشی تاشو گوگل

کوبا وویچیچوفسکی افشاگر شناخته شده موفق شده به اطلاعات دوربین گوشی تاشوی گوگل دست پیدا کند که به گفته او با مدل‌های قبلی فرق دارد. کوبا می‌گوید اسم رمز این دستگاه Felix است و یک دوربین سه تایی در پشت آن قرار دارد. این دوربین شامل یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی IMX787، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی IMX386 و یک دوربین تله‌فوتوی 10.8 مگاپیکسلی S5K3J1 است. جلوی این گوشی هم یک حسگر S5K3J1 قرار دارد.

اطلاعات دوربین گوشی تاشو گوگل

هنوز اطلاعات مورد اطمینانی درباره گوشی تاشوی پیکسل که به آن پیکسل نوت پد هم گفته می‌شود در دست نیست اما انتظار می‌رود که کمتر از یک ماه دیگر (14 مهر) همزمان با رونمایی از سری پیکسل 7 اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر شود.

گفته شده که ابعاد این دستگاه شبیه اوپو فایند N است یعنی اینکه در حالت باز شده طراحی مربع شکل دارد. همچنین طبق شایعات این گوشی یک نمایشگر 5.8 اینچی داشته و مجهز به چیپ‌ست تنسور گوگل است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی‌های تاشو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر