;
coinex

ساعت و روز پخش سریال پوست شیر چه زمانی است ؟

پوست شیر جدیدترین مجموعه پلیسی جنایی فیلم‌نت با بازی شهاب حسینی است. در این نوشتار به خلاصه‌ای از داستان، ساعت و روز پخش سریال پوست شیر می‌پردازیم.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است. این اولین مجموعه محمودی در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود، او پیش از این کارگردانی دو سریال به نام‌ها سایه بان (۱۳۹۶) و دل‌دار (۱۳۹۷) را برای شبکه دو سیما بر عهده داشته است.

در ادامه بیوگرافی کارگردان، فهرست بازیگران و تاریخ پخش سریال پوست شیر را به شما ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

ساعت و روز پخش سریال پوست شیر

از زمانی که خبر ساخت سریال درام، جنایی، خانوادگی پوست شیر با بازی شهاب حسینی منتشر شد، طرفداران این ژانر و شهاب حسینی بازیگر محبوب کشورمان منتظر انتشار این مجموعه بودند و سوال بسیاری از آن‌ها این بود که سریال پوست شیر کی پخش می شود ؟

در پاسخ به این سوال و جهت اطلاع بینندگان مجموعه‌های شبکه خانگی، فیلم‌نت خبر دقیق پخش این را اعلام کرد؛ بر این اساس پوست شیر از تاریخ 30/ 1401/6 چهارشنبه هر هفته ساعت 21:00 از سایت فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

ساعت و روز پخش سریال پوست شیر
سریال پوست شیر کی پخش می شود ؟

پوست شیر به قلم جمشید محمودی و رضا بهاروند به نگارش درآمده است و تهیه کنندگی آن را نوید محمودی بر عهده دارد. این مجموعه 25 قسمتی خواهد بود و هر قسمت آن 40 دقیقه است. در برخی خبرها آمده است که احتمال دارد فصل دوم آن نیز ساخته شود.

بازیگران سریال پوست شیر

در این مجموعه نمایش خانگی بازیگرانی مطرح، محبوب و توامند به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. شهاب حسینی، هادی حجاری فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، علی اسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی بازیگران سریال پوست شیر هستند.

خلاصه داستان سریال پوست شیر

در خلاصه داستان پوست شیر آمده است: «نعیم که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از آزادی، برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.»

درواقع این مجموعه جدید فیلم‌نت قصه‌ی کسانی است که روزگار آن‌ها را شیر جلوه می‌دهد، اما در واقعیت امر این افراد موش هستند و در موقعیت های متفاوت و لحظه‌های حساس زندگی، هنگامی که باید دست به کاری بزنند، نظاره‌گر حوادث هستند و هیچ اقدام موثری برای بهبود اوضاع انجام نمی‌دهند.

ساعت و روز پخش سریال پوست شیر
ساعت و روز پخش سریال پوست شیر

سریال پوست شیر در ژانر خانوادگی، پلیسی، درام، جنایی ساخته شده است و تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی در سیزدهم دی ماه سال ۱۳۶۱ در ولایت پران افغانستان به دنیا آمد. زمانی که 6 ساله بوده، خانواده‌اش به ایران مهاجرت می‌کنند و حالا سال‌هاست ساکن ایران هستند.

وی در حال حاضر از نویسندگان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان با سابقه سینمای ایران به شمار می‌آید. فیلم چند متر مکعب عشق اشاره یکی از آثار درخشان کارنامه هنری محمودی است که برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین طراحی صحنه و معرفی استعداد از هفدهمین جشن سینمای ایران شده است.

ساعت و روز پخش سریال پوست شیر

جمشید محمودی در فیلم‌ سینمایی مردن در آب مطهر به عنوان تهیه‌کننده (۱۳۹۸)، در فیلم شکستن همزمان بیست استخوان در مقام نویسنده و کارگردان (۱۳۹۷)، در فیلم رفتن در سه سمت نویسنده،تهیه‌کننده و تدوین (۱۳۹۵) حضور داشته است.

از دیگر افتخارات محمودی می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه از هشتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا برای فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» اشاره کرد.

عوامل سریال پوست شیر

  • نویسنده: رضا بهاروند، جمشید محمودی
  • کارگردان: جمشید محمودی
  • تهیه کننده: نوید محمودی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری
  • طراح صحنه: مهدی موسوی

سوالات متداول

سریال پوست شیر کی پخش می شود ؟

سریال پوست شیر از تاریخ 1401/6/30 چهارشنبه هر هفته ساعت 21:00 از سایت فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت و روز پخش سریال پوست شیر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    یه ساعت پخش میخواسی بگی هزار تا جمله ی الکی نوشتی واسه ما!!

    پاسخ

    من اومدم تاریخ پخشش رو ببینم شما تومار نوشتی از بیوگرافی کارگردان و و. سازنده و فیلم

    پاسخ

    سلام
    آقایان به اسم حمیدرضا پاریاد و هادی اسماعیلی از عوامل سریال پوست شیر از طریق دیوار ، واتساپ و ایتا برای جذب بازیگرتبلیغ میکنن بعد کارت ملی طرف رو ازش میگیرند به ازای کارت ملی مبلغ د0 میلیون از صاحب کارت اخاذی میکنن من خودم قربانی این بازی شدم دوستان خواهشا مراقب باشید

    پاسخ

    یعنی بازیگر میخواستی بشی؟

    پاسخ