;
coinex

قابلیت Gifts اینستاگرام ؛ ابزاری برای افزایش درآمد اینفلوئنسرها

کمپانی متا رسما اعلام کرده است که نمونه اولیه قابلیت Gifts اینستاگرام ، به‌زودی به‌ صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، قطعا با پیج‌هایی برخورد داشتید که محتوای آن‌ها برای شما سودمند باشد. گاهی اوقات کاربران تمایل دارند که حمایت و علاقه خود را بیش از لایک و دنبال کردن به پیج مورد نظر ابراز کنند؛ به همین جهت به زودی قابلیت جدیدی در این سرویس ارائه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد با کمک‌های مالی از پیج موردعلاقه خود حمایت کنند.

در ادامه باید به این موضوع اشاره کرد که اضافه شدن قابلیت هدیه دادن در اینستاگرام، می‌تواند به عنوان روش جدید اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد و به سبب آن ممکن است شاهد افزایش چشمگیر فعالیت کاربران در این سرویس باشیم.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید اینستاگرام برای انتشار مجدد پست به زودی عرضه می‌شود

آخرین اخبار منتشر شده درباره قابلیت Gifts اینستاگرام

سخنگوی شرکت متا اظهار کرده که قابلیت گیفتز اینستاگرام به صورت داخلی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. هرچند که شایعه شده این ویژگی جدید همچنان در دست توسعه قرار دارد و تا فرا رسیدن زمان عرضه، باید آزمایش‌های متعددی را پشت‌سر بگذارد، اما اینگونه که به‌نظر می‌رسد نسخه اولیه آن به‌زودی آزمایش می‌شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

پیش از این انتظار می‌رفت که ویژگی جدید اینستاگرام Content Appreciation نامیده شود؛ اما به گفته یک منبع خبری، نام این قابلیت که امکان قدردانی از حساب‌های شخصی اینستاگرام را فراهم می‌کند Gifts خواهد بود.

متاسفانه تا این لحظه اطلاعات دقیقی درباره قابلیت Gifts اینستاگرام منتشر نشده است؛ اما پیش از این نیز قابلیت‌های مشابه آن در سایر پلتفرم‌ها مورد استفاده قرار گرفته که معمولا با نام دونیت از آن یاد می‌شود. شاید اسم یا روش عملکرد این ویژگی در سرویس‌های مختلف تغییر کند، اما باید این موضوع را به خاطر سپرد که ماهیت و هدف اصلی آن یعنی افزایش درآمد اینفلوئنسرها و افزایش فعالیت کاربران، تغییری نمی‌کند و احتمال نمی‌رود که کمپانی متا نوآوری جدیدی در این سیستم اعمال کند.

در آخر خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که تیک تاک به عنوان رقیب اصلی اینستاگرام، در حال‌حاضر از قابلیت Gifts پشتیبانی می‌کند. به همین منظور، اضافه کردن قابلیت Gifts اینستاگرام جهت رقابت با تیک تاک، یک امر ضروری برای شرکت متا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Gifts اینستاگرام چیست؟ دیدگاه حود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر