;
coinex

مقایسه شرکت ‌های خدمات سئو در ایران

اگر تصمیم دارید خدمات سئو سایت خود را برون‌سپاری کنید، احتمالاً یکی از گزینه‌های شما برای برون‌سپاری شرکت‌های سئو هستند. شرکت‌های سئو باتوجه‌به منابع و نیروی انسانی متخصصی که دارند خدمات متفاوتی را برای سئو ارائه می‌دهند.

هزینه‌ای که برای این خدمات هم دریافت می‌کنند باتوجه‌به تخصص و تجربه‌ای که دارند با هم متفاوت است؛ بنابراین انتخاب بهترین شرکت سئو چندان کار ساده‌ای هم نیست این انتخاب باید توسط افراد متخصص شرکت مثل تیم دیجیتال مارکتینگ انجام شود. در ادامه ویژگی‌های یک شرکت سئو خوب را به شما معرفی می‌کنیم و همچنین چند مورد از شرکت‌های خدمات سئو را با هم مقایسه می‌کنیم.

روش ‌های انجام سئو را بشناسید!

ابتدا بهتر است شما را با روش‌های انجام سئو آشنا کنیم. زیرا تمامی شرکت‌ها از روش‌های یکسانی استفاده نمی‌کنند یکی از دلایل متفاوت بودن قیمت‌ها هم همین است.

1.     روش‌ سئو کلاه سفید

روش‌های سئو کلاه سفید مجموعه‌ای از روش‌هاست که با تمامی قوانینی که گوگل تدوین کرده منطبق است. هیچ تخلفی در این روش وجود ندارد. اما زمان رسیدن به هدف طولانی است.

2.     روش‌ سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری در حقیقت معنای درستی ندارد. در این روش تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه به نحوی انجام می‌شود که گوگل متوجه تخلف شما نخواهد شد اصلاً به همین دلیل هم به آن خاکستری می‌گویند.

در این روش مسیر رسیدن به هدف کمی کوتاه‌تر می‌شود اما باز هم برای رسیدن به هدف باید صبور باشید! بیشتر سئوکارها معمولاً از این روش استفاده می‌کنند.

3.     روش‌ سئو کلاه‌سیاه

روش‌های سئو کلاه‌سیاه هم از نامش مشخص است بر خلاف قوانین و اصول گوگل است. در اولین آپدیت و به‌روزرسانی از سمت گوگل این تخلف‌ها شناسایی می‌شود و سایت مذکور پنالتی می‌شود به‌طوری‌که از صفحه نتایج گوگل حذف خواهد شد. با تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه سریع به نتیجه موردنظر می‌رسید اما شنیده‌اید که؛ بادآورده را باد می‌برد!

مقایسه شرکت ‌های خدمات سئو در ایران

چطور بهترین شرکت خدمات سئو را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت خدمات سئو را انتخاب کنید، باید اول نیازها، خواسته‌ها و اهداف برند تجاری خود را به‌خوبی بشناسید. سپس با بررسی ویژگی‌ها و خدماتی که شرکت‌های سئو ارائه می‌دهند متناسب با نیاز کسب‌وکار خود بهترین آژانس سئو را برای برون‌سپاری سئو سایت خود انتخاب کنید.

·       مشخص‌ کردن میزان بودجه

ابتدا باید مشخص کنید برای برون‌سپاری سئو چقدر بودجه دارید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید. تا به اهداف بازاریابی خود دست یابید.

·       بررسی نمونه کارهای شرکت سئو

تعداد نمونه کارها و میزان موفقیت آنها را بررسی کنید. با تحلیل و بررسی دقیق نمونه کارها تا حد قابل‌توجهی به تخصص شرکت سئو در حوزه اجرایی پی ببرید.

·       قیمت‌ گذاری منصفانه

هزینه یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر انتخاب است. درست است که کیفیت مهم است اما هزینه هم باید منصفانه باشد.

·       مطالعه و بررسی پروپوزال شرکت سئو

حتماً پروپوزالی که شرکت برای شما می‌فرستد را به‌دقت مطالعه کنید. در این پروپوزال خدماتی که قرار است برای سئو سایت شما انجام شود مانند: سئو داخلی، سئو خارجی، لینک‌سازی داخلی، تولید محتوای یونیک، بهینه‌سازی محتواهای قبلی و … به همراه هزینه و مدت زمانی که نیاز است تا پروژه شما به موفقیت برسد وجود دارد. در مجموع با درنظرگرفتن تمامی این عوامل و اهداف بازاریابی برند کسب‌وکار خود می‌توانید یک شرکت خوب و مطمئن برای سئو سایت خود انتخاب کنید.

مقایسه شرکت ‌های خدمات سئو در ایران

به شرکت‌های خدمات سئو زیر می‌توانید اعتماد کنید!

·       آژانس بازاریابی نوین

آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین یکی از بهترین‌ها در حوزه بازاریابی دیجیتال و به‌خصوص سئو است. البته در سال‌های اخیر فعالیت خود را بیشتر معطوف به تبلیغات گوگل ادز و آموزش در حوزه سئو نموده است. اما نمونه کارهایی که دارد گویای تخصص، کیفیت و دقت نوین در فعالیت‌های اجرایی خود است.

·        برخی از خدمات نوین برای رشد کسب‌وکارها

  1. طراحی سایت
  2. مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  3. سئو و بهینه‌سازی سایت
  4. انتشار رپورتاژ
  5. تبلیغات گوگل ادز یا کلیکی
  6. ایمیل مارکتینگ
  7. بازاریابی محتوا

·       آژانس دیجیتال مارکتینگ وبسیما

در میان بهترین‌ها مگر می‌شود نام وبسیما نباشد. وبسیما یکی از قدیمی‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ است که از ابتدا کار خود را با کار اجرایی در حوزه طراحی سایت و سئو آغاز کرد و سپس خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را گسترش داد.

امروز هم که بیشتر تمرکز خود را در بخش آکادمی وبسیما به آموزش سئو و دیگر موارد مربوط به دیجیتال مارکتینگ معطوف کرده است. باتوجه‌به قدیمی بودن، کارکردن با برندهای بزرگ تجاری و کیفیت بالای خدماتی که ارائه می‌دهد قیمت خدمات سئو که ارائه می‌دهد نسبت به شرکت‌های دیگر بالاتر است.

·        برخی از خدمات وبسیما

  1. طراحی سایت
  2. سئو و بهینه‌سازی
  3. مشاوره سئو
  4. آنالیز سئو و عیب‌یابی
  5. انتشار رپورتاژ
  6. آموزش سئو

·       شرکت سئو 24

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خدمات سئو است که نزدیک به 15 سال قدمت دارد. در حوزه سئو و بهینه‌سازی سایت به گفته خودش دارای تجربه سئو سایت‌های خارجی نیز است. در زمینه آموزش سئو هم بسیار قوی در حال فعالیت است.

سئو 24 با تخصص و تجربه‌ای که دارد تابه‌حال مشاور سئو 10 ها کسب‌وکار بوده است. نمونه کارهای مناسب این شرکت باعث شده تا در میان برندهای برتر شرکت‌های سئو قرار بگیرد.

·       آژانس سئو نبض مارکتینگ

شرکت نبض مارکتینگ یکی از شرکت‌های جوان در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. در عین جوان بودن با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و باهوش توانسته جایگاه خوبی را بین رقبای خود به دست بیاورد. البته که این شعار نیست!

می‌توانید نمونه کارهایی قبلی شرکت را بررسی کنید. همچنین نبض مارکتینگ در بسیاری از کلیدواژه‌های هدف خود مانند: شرکت سئو، افزایش ترافیک سایت، سئو سایت فروشگاهی، قرارداد سئو و … در صفحه اول گوگل قرار دارد و این مسئله نشان از تخصص و دانش کافی نیروی انسانی این شرکت دارد.

یکی از مواردی که بسیار مهم است نحوه قیمت‌گذاری روی خدمات سئو است. باتوجه‌به کیفیت خدماتی که نبض مارکتینگ ارائه می‌دهد، قیمت سئو منصفانه‌ای روی پکیج‌های خود دارد. می‌توانید این مورد را دیگر شرکت‌ها مقایسه کنید.

·        خدمات سئو نبض مارکتینگ برای رشد کسب ‌و کارها

  1. طراحی سایت
  2. سئو و بهینه‌سازی
  3. مشاوره سئو
  4. آنالیز سئو سایت
  5. انتشار رپورتاژ
  6. تبلیغات گوگل یا ادوردز
  7. مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  8. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

·       شرکت سئوکار

سئوکار هم از قدیمی‌های حوزه سئو و بهینه‌سازی سایت است. در بسیاری از کلمات کلیدی هدف خود مانند: سئو، خدمات سئو، مشاوره سئو، سئو سایت و … در بهترین جایگاه‌های صفحه اول گوگل قرار دارد. این مسئله به جز تخصص و تبحر در حوزه سئو چه چیزی را می‌تواند ثابت کند.

اگر سایر نمونه کارهای سئوکار مانند: سئو سایت فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، سایت مرکز آهن و … بررسی کنید، تخصص و تبحر این شرکت بیشتر خود را نشان می‌دهد. البته به جز حوزه اجرایی سئوکار در زمینه آموزش سئو هم بسیار فعال است.

 

نوشته شده توسط نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برای کارفرمایی که دنبال خدمات سئو هست اولین قدم بررسی و مقایسه شرکت های سئو هست که شما این کار رو به درستی انجام دادین. ممنون از اینکه به فکر ما کارفرماها هستین تا بتونیم تو این اوضاع شرایط کسب و کار بتونیم بهترین شرکت سئو رو بشناسیم و باهاش همکاری داشته باشیم.

    پاسخ