;
coinex

مشخصات آیکو 11 (iQOO 11) لو رفت!

ویوو قصد دارد گوشی آیکو 11 را جایگزین سری پیشین آن کند. در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات آیکو 11 منتشر شده که ویژگی‌های نمایشگر و پردازنده آن را مشخص می‌کند.

در ابتدای سال جاری، iQOO از گوشی‌های پرچمدار سری آیکو 9 در چین رونمایی کرد. این برند همچنین از آیکو 10 و آیکو 10 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در اواخر ماه ژوئیه (اوایل مرداد ماه)، در بازار داخلی رونمایی کرد. حالا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه آیکو در حال حاضر روی سری آیکو 11 کار می‌کند زیاد است.

دیروز، افشاگر Digital Chat Station (از طریق TechGoing) برخی از جزئیات کلیدی از مشخصات آیکو 11 و صفحه نمایش گوشی آیکو 11 پرو را به اشتراک گذاشت. احتمالاً این مجموعه شامل دو مدل یعنی آیکو 11 و آیکو 11 پرو باشد. بر اساس پست DCS در ویبو (Weibo) می‌توان گفت که هر دو گوشی هوشمند ممکن است دارای یک نوع صفحه نمایش باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات آیکو 11

این افشاگر فاش کرد که سری آیکو 11 به جدیدترین صفحه نمایش AMOLED سامسونگ E6 مجهز خواهد بود، اما در مورد اندازه آن اطلاعات بیشتری ذکر نکرده است. حرف E در این مدل صفحه نمایش بیانگر «بهره‌وری انرژی» است و در حالی که نمایشگر قادر است سطح روشنایی خود را حفظ کند، مصرف انرژی کاهش می‌یابد و عمر باتری حتی بیشتر نیز می‌شود.

مشخصات آیکو 11

این افشاگر در ادامه ادعا کرد که این صفحه نمایش از وضوح 2K، رفرش ریت 120 هرتز و امکان کاهش نور 1440 هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با لبه منحنی همراه با یک سوراخ پانچ در مرکز خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری آیکو 11 به کار می‌رود. محصولی که انتظار می‌رود کوالکام آن را در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان ماه) معرفی کند. بنابراین حداقل سه ماه تا معرفی رسمی این سری گوشی‌ها فاصله داریم.

با توجه به اینکه هر دو گوشی دارای صفحه نمایش و پردازنده با تراشه یکسان خواهند بود، پس این گوشی‌ها احتمالاً در بخش‌هایی مانند دوربین، اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ سریع متفاوت خواهند بود.

مشخصات آیکو 11

آیکو قابلیت شارژ سریع 200 واتی را در آیکو 10 پرو معرفی کرد. به نظر می‌رسد که آیکو 11 پرو نیز به پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی ادامه دهد. ممکن است این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند. از سوی دیگر، آیکو 11 نیز می‌تواند به شارژ 120 واتی مجهز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات آیکو 11 چیست؟ آیا این سری از گوشی‌های آیکو (iQOO) می‌تواند رضایت کاربران را سبب شود؟ نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر