;
coinex

لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت به زودی از راه می‌رسد

به نظر می‌رسد که لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت تحت عنوان سرفیس با پردازنده نسل دوازدهم اینتل، گرافیک RTX 3070 Ti شرکت انویدیا و نمایشگر 165 هرتزی عرضه شود.

سری سرفیس مایکروسافت در گزینه‌های مختلفی عرضه می‌شود، از استاندارد گرفته تا پرو و استودیو، اما به نظر می‌رسد که این شرکت آماده عرضه اولین لپ‌تاپ سرفیس متمرکز بر حوزه گیمینگ است.

عرضه لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت در سری سرفیس با همکاری شرکت‌های ساخت قطعات سخت‌افزاری اینتل و انویدیا انجام می‌شود. در مشخصات افشا شده توسط Prime Gaming (از طریق سایت MyLaptopGuide)، می‌توانیم برخی از مشخصات بسیار پیشرفته لپ‌تاپ سرفیس گیمینگ جدید مایکروسافت را مشاهده کنیم.

این شرکت تاکنون تنها بر تولید محصولات باریک و سبک با بهره‌وری بالا تمرکز کرده است، اما با محصول Surface Gaming آن‌ها در حال تغییر رویه خود هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

مشخصات لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت

با توجه به این مطالب، گفته شده لپ‌تاپ Surface Gaming مایکروسافت دارای صفحه نمایش 16 اینچی PixelSense Flow با وضوح 2560 در 1440، رفرش ریت 165 هرتز و پشتیبانی از Dobly Vision است. این لپ‌تاپ در شاسی با ابعاد 14.07 در 9.65 در 0.77 اینچ عرضه خواهد شد.

در مورد قطعات داخلی، می‌توانید از میان دو گزینه پردازنده‌های Core i7-12700H  اینتل 14 هسته‌ای یا Core i5-12500H اینتل 12 هسته‌ای انتخاب کنید، که هر دو بخشی از آخرین نسل اینتل Alder Lake، یعنی نسل دوازدهم این مدل پردازنده‌ها هستند.

همچنین دو گزینه برای رم این لپ‌تاپ دارید و از بین رم 16 گیگابایت یا حداکثر 32 گیگابایت با حافظه LPDDR4x می‌توانید انتخاب کنید. برای پردازنده‌های گرافیکی نیز، مدل‌های Core i7 با کارت گرافیک GeForce RTX 3070 Ti انویدیا با 8 گیگابایت و مدل‌های Core i5 با RTX 3050 Ti و 4 گیگابایت dGPU عرضه خواهند شد.

لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت
فهرست مشخصات لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت

سایر مشخصات شامل یک SSD قابل حمل با ظرفیت‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت است. در مورد عمر باتری، لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت با پردازنده Core i7 گفته می‌شود که در استفاده معمولی تا 15 ساعت دوام می‌آورد در حالی که گزینه Core i5 تا 16 ساعت قابل استفاده است.

همچنین این لپ‌تاپ منبع تغذیه 102 و 127 واتی دارد، و با طیف وسیعی از ورودی‌ها و خروجی‌ها مانند سه پورت USB C تاندربولت ۴ مبتنی‌بر استاندارد USB 4.0، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه سرفیس کانکت عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ همچنین از WiFi 6 و بلوتوث  v5.1 پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ با جنس بدنه منیزیمی و آلومینیومی عرضه می‌شود، همچنین می‌توانید لپ‌تاپ Surface Gaming مایکروسافت را در رنگ‌های مشکی پلاتینیومی یا مات تهیه کنید.

از آنجایی که این لپ‌تاپ برای گیمرها طراحی شده است، همراه با برنامه Xbox و یک بسته یک ماهه Xbox Game Pass Ultimate خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه آن وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که در رویداد سرفیس در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ تاپ گیمینگ مایکروسافت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: wccftech

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر