;
coinex

فحاشی کردن چارلز سوم پادشاه بریتانیا در مراسم یادبود ملکه [+فیلم]

فحاشی کردن چارلز سوم پادشاه بریتانیا در مراسم یادبود ملکه در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم منتشر شده از جنجال جدید پادشاه انگلیس و فحاشی چارلز سوم در پی جوهر پس دادن خودنویس بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است. ملکه الیزابت دوم به مدت هفتاد سال زمام حکومت را در بریتانیا در دست داشت و در طول این مدت شاهد به قدرت رسیدن پانزده نخست وزیر یا رئیس دولت بود.

فحاشی کردن چارلز سوم پادشاه بریتانیا در مراسم یادبود ملکه [+فیلم]

در این ویدیو که از نوشتن یادبود ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام انگلیس به اشتراک گذاشته است، چارلز سوم در حال نوشتن مطلبی در یادبود ملکه، تاریخ را اشتباه نوشت و فحاشی کرد.

پادشاه جدید انگلیس در ادامه از پس دادن جوهر خودنویس عصبانی شد و گفت: دیگر نمی توانم این اتفاق لعنتی که همیشه برایم رخ می دهد را تحمل کنم!

ویدیو زیر را در ادامه تماشا کنید:

استرالیا و نیوزیلند از مستعمرات سابق بریتانیا به شمار می‌روند که از چندین دهه گذشته به این سو ضمن اعلام استقلال پادشاه بریتانیا را همچنان به صورت تشریفاتی به عنوان «رئیس کشور» به رسمیت می‌شناسند. علاوه بر دو کشور یاد شده، سیزده کشور دیگر به عنوان قلمروهای همسود بریتانیا شناخته می‌شوند که چارلز سوم در مقامی تشریقاتی ریاست آنها را نیز برعهده خواهد داشت. این کشورهای عبارتند از: پاپوآ گینه نو، جزایر سلیمان، تووالو (در اقیانوسیه)، کانادا (در آمریکای شمالی)، بلیز (در آمریکای جنوبی)، و آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، گرنادا، جامائیکا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین (در هند غربی و جزایر کارائیب).

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر