;
coinex

پویان مختاری و صدف طاهریان ازدواج کردند [+عکس پنهانی]

پویان مختاری و صدف طاهریان ازدواج کردند. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

زمان زیادی از جدایی پویان مختاری و نیلی افشار، همسر سابقش نمی گذرد. در این بین شایعات زیادی در مورد ازدواج مجدد مختاری منتشر شد و حالا او با صدف طاهریان عکسی دو نفره منتشر کردند. پویان مختاری از چهره های جنجالی و البته تحت تعقیب با انتشار عکسی، خبر شروع رابطه عاشقانه خود با یکی از بازیگران زن سابق ایران را رسانه ای کرد.

به گزارش سرویس فضای مجازی وقت صبح، پیشتر هم شایعاتی در مورد ازدواج پویان مختاری با چهره های سرشناس ایرانی منتشر شده بود که به دلیل موثق نبودن و حفظ حریم افراد نام آن ها را نمی بریم.

پویان مختاری و صدف طاهریان ازدواج کردند [+عکس پنهانی]

اما با گذشت مدتی از طلاق جنجالی پویان مختاری و نیلی افشار که با اعتراض تتلو هم مواجه شد حالا رسما مختاری و طاهریان با یکدیگر عکس دو نفره منتشر کردند و احتمال ازدواج آنها وجود دارد.

این سرشاخه سایت های قمار، بعد از رابطه با نیلی افشار و چند جهره معروف از جمله یک مبلغ حجاب، حالا از رابطه جدید خود پرده برداری کرده است.

پویان مختاری خواننده خارج از کشور بوده که زندگی بسیار عجیب و غریبی دارد و از راه سایت های شرط بندی توانسته پول های بسیار زیادی را از راه نامشروع و حرام کسب کند و تا به حال ازدواج های متعددی داشته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر