;
coinex

سری موتورولا موتو E22 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

موتورولا که سال پر برنامه‌ای را پشت سر می‌گذارد، امروز و لحظاتی پیش از دو گوشی جدید تحت عنوان سری موتورولا موتو E22 رونمایی کرد.

موتورولا امروز و لحظاتی پیش از دو عضو جدید سری E گوشی‌های خود با سخت‌افزاری نسبتا مشابه رونمایی کرد. شاید عمده‌ترین تفاوت این دو گوشی جدید یعنی موتورولا E22 و E22i در بخش نرم‌افزاری باشد، جایی که اولی به اندروید 12 با رابط کاربری MyUX مجهز شده اما دومی به عنوان محصولی بسیار ارزان قیمت، اندروید 12 Go Edition را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

سری موتورولا موتو E22

هر دو گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD با رفرش ریت 90 هرتزی و رزولوشن HD پلاس،‌ چیپست مدیاتک هلیو G37 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و البته باتری با ظرفیت 4020 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده‌اند.

E22 و E22i حتی تنظیمات دوربین مشابهی، مشتمل بر سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج در قاب پشت در کنار یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی دارند.

سری موتورولا موتو E22 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
موتو E22

اسکنر جنبی اثرانگشت، گیرنده رادیو FM، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و بلندگوهای استریو با پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos از دیگر ویژگی‌های مشابه این محصولات ارزان‌قیمت هستند.

اما دو گوشی مطابق انتظار در بخش رنگ‌بندی و قیمت‌ تفاوت‌های جزئی دارند. جایی که موتو E22 در رنگ‌های آبی و مشکی خاص (و به نظر ما زیبایی) و با قیمت 140 یورو عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه برای بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی ارائه شود.

سری موتورولا موتو E22 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
موتو E22i

موتو E22i نیز با برچسب قیمت 130 یورویی و در رنگ‌های خاکستری و سفید، برای بازارهای اروپا، خاورمیانه،‌ آسیا و اقیانوسیه و البته آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سری موتورولا موتو E22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر