;
coinex

ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام ؛ از دریافت کد ورود با ایمیل تا واکنش بی‌نهایت

تلگرام تاکنون قابلیت‌های بسیاری را از طریق به‌روزرسانی‌ها در اختیار کاربران قرار داده است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام خواهیم پرداخت.

شکی نیست که تلگرام را می‌توان یکی از برترین پیام‌رسان‌های دنیا یا حتی شاید برترین پیام‌رسان دنیا دانست، برنامه‌ای که از ابتدای ظهورش، تمام تمرکزش را بر روی امنیت کاربران و تجربه کاربری لذت‌بخش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت گیف در تلگرام

ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام

حال، تلگرام در جدیدترین آپدیت خود امکانات زیادی را برای کاربران عادی و همچنین نسخه پریمیوم در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به واکنش بی‌نهایت به پیام‌ها، دریافت کد ورود به حساب کاربری از طریق ایمیل، اولویت بندی دانلود‌ها در اندروید و همچنین شکل و شمایل جدید لینک نام کاربری اشاره کرد.

واکنش‌های بی‌نهایت

در این به‌روزرسانی، کاربران برای واکنش به پیام‌های دیگران، درکنار ایموجی‌های حساب‌های پریمیوم، به ایموجی‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند. تلگرام پنل پاسخ پیام را برای دسترسی کاربران به این ایموجی ها از نو مجددا طراحی کرده است و اکنون می‌توانید آن را باز کنید.

همچنین در تلگرام پریمیوم، کاربران می‌توانند از ایموجی‌های سفارشی شده استفاده کنند و اکنون امکان استفاده از سه واکنش برای یک پیام هم وجود دارد.

واکنش‌های جدید برای گروه‌ها و همچنین چت‌های خصوصی در دسترس است و مدیران گروه می‌توانند واکنش‌های سفارشی مورد استفاده در گروه‌ها را مدیریت کنند.

ایموجی‌های وضعیت

یکی از ویژگی‌های آپدیت جدید برای کاربران پریمیوم، اضافه کردن ایموجی در کنار نام کاربری است. این ایموجی به جای نشان حساب پریمیوم در لیست چت‌ها، نمایه و گروه‌ها نمایش داده می‌شود.

کاربران می‌توانند از ۷ ایموجی استاندارد و یا ایموجی‌های سفارشی استفاده کنند. ایموجی‌های محبوب برای کار، خواب، مسافرت و موارد دیگر در بالای ایموجی‌ها نمایش داده می‌شوند.

دریافت کد تایید ورود به حساب از طریق ایمیل

این قابلیت مخصوص کاربرانی است که مرتباً از سیستم خارج می‌شوند و دوباره وارد می‌شوند. آن‌ها اکنون می‌توانند کد ورود را از طریق ایمیل دریافت کنند یا از گزینه‌های Sign in with Apple یا Sign in with Google استفاده کنند.

علاوه بر این، ورود یا ثبت نام کاربران در نسخه iOS تلگرام مجهز به انیمیشن و رابط کاربری جدیدی شده است که البته قبلا در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

لینک‌های جدید نام کاربری

می‌دانیم که تمامی نام‌های کاربری تلگرام دارای لینک t.me/username هستند تا بتوانید به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید. اما اکنون، تمامی نام‌های کاربری به لینک username.t.me جدید نیز مجهز شده‌اند.

ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام ؛ از دریافت کد ورود با ایمیل تا واکنش بی‌نهایت

اولویت بندی دانلودها در اندروید

تلگرام مدتی است که به دانلود منیجر داخلی مجهز شده است و می‌توانید دانلودها را در صفحه جدید مشاهده کنید؛ اما اکنون می‌توانید با لمس آیکون دانلودها، آنها را به جهت اولویت بندی در همان صفحه جا‌به‌جا کنید تا زودتر از سایر فایل‌های دانلودی شما دانلود شوند.

در نهایت تلگرام چندین ویژگی مجزا برای اندروید در نظر گرفته است که شامل انیمیشن‌های روان‌تری برای باز و بسته شدن فایل‌های رسانه‌ای در نسخه ویژه این برنامه می‌شود. همچنین کاربران در نسخه‌های اندروید 13 به بعد می‌توانند آیکون تلگرام را با توجه به تم دستگاه تغییر دهند و حتی تلگرام نسبت به حالت تاریک دستگاه نیز واکنش نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر