;
coinex

تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد مشخص شد

سونی پیکچرز تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد را 4 خرداد 1403 تعیین کرد. پیش تر قرار بود این انیمیشن محبوب در 27 بهمن 1402 اکران شود.

همه ما با گربه نارنجی تنبل و بامزه اما دوست‌داشتنی و محبوب گارفیلد به خوبی آشناییم. این شخصیت بامزه که عاشق لازانیا هم هست، توسط کارتونیست بنام آمریکایی جیم دیوس خلق شده و از سال 1978 تاکنون محبوبیتش را بین نسل‌های مختلف حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: ساخت دنباله فیلم Constantine با حضور کیانو ریوز

تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد

هنوز اطلاعات زیادی درباره جزئیات داستان انمیشن جدید گارفیلد در دست نیست اما انتظار می‌رود ماجرا حول محور دوستان گارفیلد، صاحبش دیو و اودی دوست سگش بچرخد و آنها دوباره با یکدیگر ملاقات کنند.

تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد مشخص شد

اولین بار گارفیلد در قالب ترکیبی لایو اکشن و انیمیشن در سال 2004 با فیلم Garfield: The Movie، سپس در سال 2006 با فیلم Garfield: A Tale of Two Kitties به مردم معرفی شد. در دو فیلم مذکور صدا پیشگی گربه نارجی دوست‌داشتنی را بیل مری بر عهده داشت. اما سری جدید گارفیلد که به صورت انیمیشن خواهد بود را کریس پرت صداپیشگی خواهد کرد.

صدا پیشگان مطرح دیگری در این پروژه در کنار کریس پرت حضور خواهند داشت. از جمله این هنرمندان می‌توان به ساموئل ال جکسون (در نقش پدر گارفیلد، ویک)، هانا وادینگهام، وینگ ریمز، میکلاس هولت و سسیلی استرانگ اشاره کرد.

به نظر می‌رسد دلیل تاخیر ساخت و تولید این مجموعه کارگردان این فیلم یعنی مارک دیندال باشد که پس از 17 سال دوری از این مجموعه، قصد دارد بازگشتی شکوهمندانه داشته باشد.

پیش از اعلام تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد قرار بود این فیلم در سال 1402 اکران شود اما از قرار معلوم این انمیشن محبوب با کمی تاخیر ساخته و اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ جدید اکران انیمیشن گارفیلد چیست. نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر