;
coinex

معرفی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی دوربین داهوا، قوی تر چشم انسان

اگر طرفدار اخبار تکنولوژی باشید، بی شک اخبار مربوط به هوش مصنوعی برایتان جذاب است. داهوا نام شرکتی چینی است که در زمینه تجهیزات امنیتی فعالیت می‌ کند و در مسیر بکار بردن هوش مصنوعی در تجهیزات امنیتی، همیشه از رقبای خود چند قدم جلوتر بوده است. داهوا هر ماه اخبار تازه در زمینه هوش مصنوعی محصولاتش دارد.

در این مقاله به بررسی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی بکار رفته در جدیدترین سری دوربین های مداربسته داهوا می پردازیم؛ یعنی دوربین های دوگانه تمام رنگی 2022. این دوربین ها در تاریکی مطلق که چشم انسان قادر به دریافت تصاویر رنگی نیست، به شما تصاویر تمام رنگی ارائه می دهند.

برای دنبال کردن اخبار تکنولوژی داهوا می توانید به صفحه دوربین مداربسته دوربین مارکت مراجعه کنید. برای بررسی ویژگی های این دوربین و بررسی نحو کار آن با ما همراه باشید.

معرفی ویژگی های دوربین تمام رنگی دوگانه داهوا

دوربین های دوگانه داهوا با کمک LED های اطراف دوربین و مادون قرمز بر اساس حالت های متفاوت قادر است تا در طول شب و یا در شرایط خاصی که تاریکی مطلق وجود دارد، تصاویر تمام رنگی ضبط کند. در این قسمت به بررسی ویژگی های منحصر به فرد دوربین داهوا تمامی رنگی 2022 می پردازیم.

شناسایی دقیق هدف: اگر پیگیر اخبار جنایی نیز باشید حتما می دانید که انواع جنایت های و سرقت ها معمولا در طول شب رخ می دهد؛ بنابراین قدرت یک دوربین مداربسته در طول مدت شب حائز اهمیت است. یک سیستم نظارتی امنیتی قوی باید بتواند در طول شب تصاویر تمام رنگی ثبت کند تا بتوان از تصاویر ثبت شده توسط دوربین، به عنوان مدرک استفاده کرد.

در سری های قبلی دوربین های دید در شب رنگی داهوا، LED های اطراف دوربین به طور مداوم روشن بوده اند و این موضوع عیب دوربین ها محسوب می شد؛ چرا که وجود نور های همیشه روشن اطراف تجهیزات امنیتی باعث جلب توجه و در نتیجه از بین رفتن دوربین مداربسته توسط سارقین میشد. داهوا در سری جدید دوربین های تمامی رنگی این عیب را برطرف کرده است.

یکی از طراحان محصولات داهوا گفته است: “به همین دلیل است که ما دوربین های تمام رنگی دوگانه هوشمند را تولید کرده ایم تا کاربران بتوانند بهترین تصاویر را در طول روز و هم در طول شب داشته باشند.”

جدیدترین تکنولوژی ذخیره سازی: همچنین این دوربین ها تکنولوژی جدید ذخیره سازی تصاویر را با حجم کمتر اما با حفظ کیفیت ثبت می کنند. یکی دیگر از الگوریتم های هوش مصنوعی که در دوربین های تمامی رنگی 2022 داهوا به کار رفته است، مربوط به ذخیره سازی دستگاه می باشد که قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های هوش مصنوعی مانند SMD plus را نیز دارد.

معرفی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی دوربین داهوا، قوی تر چشم انسان

نحوه کار دوربین تمام رنگی دوگانه داهوا

با استفاده از الگوریتمی که برای تشخیص دقیق هدف در این دوربین ها به کار رفته است، این دوربین به صورت دوگانه کار می کند. این امر به این معنی است که دوربین در زمانی که هدفی وجود ندارد به صورت IR کار می کند و تصاویر شب را سیاه و سفید ثبت می کند؛ اما زمانی که هدفی (مانند: سارق) توسط دوربین تشخیص داده شود، دستگاه به حالت تمام رنگی تغییر پیدا می کند و تصاویر را به صورت تمام رنگی ثبت می کند.

این دوربین ها با پشتیبانی از تکنولوژی حفاظت محیطی و جستجوی سریع، حرکات کم اهمیت مانند حرکت برگ‌ها، حرکت گربه و… را با کمک هوش مصنوعی تشخیص می دهند و ضبط نمی کنند؛ بنابراین کمک می کنند تا کاربران به آسانی بر روی خطرات واقعی و جدی تمرکز کنند.

علاوه بر این، حالت رنگی دوربین از راه دور نیز قابل کنترل می باشد. با یک کلیک ساده در برنامه مربوط به دوربین های مداربسته داهوا شما می توانید دوربین را در حالت ثبت تصاویر تمام رنگی قرار دهید و همچنین اعلان های هشدار را به موقع در هر زمان و مکانی دریافت کنید.

سخن پایانی دوربین مارکت

این دوربین ها برای چه افرادی مناسب هستند؟ دوربین های تمامی رنگی دوگانه 2022 داهوا برای افرادی که ویژگی دید در شب رنگی برایشان ضروری است اما نه به صورت مداوم، مناسب است. استفاده از این دوربین ها برای مناطق مسکونی، ویلا ها، فروشگاه های کوچک، مدارس، بیمارستان های کوچک، پارک ها و… ایده آل است.

همچنین این دوربین ها برای مناطق داخلی تر ساختمان های بزرگ مانند راهرو ها که نور کافی وجود ندارد، مناسب می باشد. اگر علاقمند به اخبار تکنولوژی داهوا هستید یا قصد دارید از ویژگی های متفاوت محصولات داهوا مطلع شوید می توانید به صفحه دوربین مدار بسته داهوا در دوربین مارکت مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر