;
coinex

نظرسنجی درون گروهی در واتساپ به زودی ارائه خواهد شد

واتساپ که به تازگی نهایت تلاش خود را می‌کند تا رضایت کاربران را جلب کند، حالا قصد ارائه قابلیت نظرسنجی درون گروهی در واتساپ را دارد.

پیامرسان واتساپ در مدت اخیر شاهد بروزرسانی‌های بزرگی بوده و قابلیت‌های جدید بسیاری دریافت کرده است. حال قرار است شاهد اضافه شدن قابلیت نظرسنجی گروهی در واتس اپ باشیم.

بیشتر بخوانید: تغییر محل ذخیره واتساپ در گوشی و کامپیوتر [آموزش تصویری]

نظرسنجی درون گروهی در واتساپ

اینکه چقدر قابلیت نظرسنجی گروهی در واتس اپ می‌تواند موثر باشد یا چقدر شبیه به قابلیت مشابه در تلگرام باشد، مشخص نیست و باید منتظر اضافه شدن این ویژگی در واتساپ باشیم. اما در هر حال واتساپ تمام تلاش خود را بکار گرفته تا هر چند وقت یکبار ویژگی‌های جدید را آزمایش کند تا از رقیبان بزرگ خود عقب نباشد.

نظرسنجی درون گروهی در واتساپ به زودی ارائه خواهد شد
نظرسنجی درون گروهی در واتساپ

اکنون قابلیت نظرسنجی (که اولین بار در ماه آوریل مشاهده شد) برای این پیام رسان محبوب عرضه شده و به نظر می‌رسد که هر چه بگذرد واتساپ قابلیت‌های بیشتر و بهتری اضافه می‌کند.

اولین بررسی‌های انجام شده درباره کم و کیف این قابلیت جدید، رابط کاربری ایجاد نظرسنجی را نشان می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که یک سوال ارسال کنید و همچنین تا ۱۲ گزینه برای پاسخ ارائه دهید.

این ویژگی در آخرین نسخه بتای واتس اپ 2.22.20.11 برای اندروید مشاهده شد، البته نباید تصور کنید که همین حالت و قالب در نسخه نهایی نیز برای دیگران منتشر خواهد شد و ممکن است تغییراتی را شاهد باشیم.

رابط کاربری قابلیت نظرسنجی در واتساپ

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، ویژگی جدیدی در منو قرار دارد که گزینه‌های اشتراک‌گذاری دیگری نیز در خود دارد. وبسایت WABetaInfo گفته که احتمالا همین ویژگی در به‌روزرسانی آینده برای WhatsApp Desktop Beta و WhatsApp برای iOS نیز در دسترس خواهد بود. بنابراین، اگر مشتاقانه منتظر این ویژگی هستید، خبر خوب این است که احتمالا به زودی امکان استفاده آن در گوشی‌های خود را خواهید داشت.

WhatsApp در حال حاضر در حال آماده سازی یک ویژگی جدید نسبتاً جالب دیگر است. هدف این است که بتوان یادداشت‌های صوتی را در بخش وضعیت اضافه کرد. هدف واتساپ این است که به کاربران اجازه دهد یادداشت‌های صوتی را به عنوان وضعیت پست کنند.

واتس اپ با یک نوآوری دیگر برای برنامه خود ادامه خواهد داد. اپلیکیشن پیام رسان آنلاین به تازگی قابلیت جدیدی را به کاتالوگ خود اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد با ایموجی‌های جدید به پیام‌ها واکنش نشان دهید. و همچنین به زودی امکان حذف پیام‌های بسیار قدیمی در واتس اپ وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نظرسنجی درون گروهی در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر