;
coinex

آیا داینامیک آیلند در سری ردمی K60 عرضه می‌شود؟

رییس شرکت شیائومی در اکانت ویبو خود درباره استقبال کاربران از قابلیت داینامیک آیلند در سری ردمی K60 سوالاتی را مطرح کرده است.

کاربران اینترنت با شور و شوق فراوانی در حال بحث در مورد پرسش لو ویبینگ هستند که «آیا واقعاً به داینامیک آیلند در سری ردمی K60 نیاز دارید؟» رئیس گروه شیائومی چین در ویبو می‌خواهد نظرات کاربران را در مورد این ویژگی بداند.

بر اساس اطلاعات موجود، سری ردمی K60 در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد و مدل‌های مختلف این سری بر اساس پردازنده‌های متفاوت اسنپدراگون 8 نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهند بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی این دستگاه‌ها در دست نیست.

بیشتر بخوانید: بررسی شیائومی ردمی K50 اولترا (Xiaomi Redmi K50 Ultra) ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

داینامیک آیلند در سری ردمی K60

اپل در سری آیفون 14 پرو یک بریدگی ناچ جدید به نام داینامیک آیلند را معرفی کرد. این ناچ در کنار دوربین جلو، به صورت یک سیستم اطلاع‌رسانی پاپ‌آپ اضافه شده است. برنامه های شخص ثالث هنوز از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند، اما عملکرد برنامه‌ها سبب می‌شود که داینامیک آیلند بتواند اندازه‌ها و اشکال مختلفی داشته باشد.

لیست جامعی از برنامه ها و ویژگی‌هایی که داینامیک آیلند از آن‌ها پشتیبانی می‌کند توسط یوتیوبری به نام مارکس براون‌لی (MKBHD) در دسترس قرار گرفته است. او همچنین نحوه عملکرد ویژگی‌های مختلف داینامیک آیلند را نشان داده است. به گفته وی: «در 18 ماه آینده، این ویژگی باعث خواهد شد که سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند بیش از همه به دنبال کپی کردن آن باشند».

به گفته Luo Yonghao، خالق و موسس دو شرکت Smartisan و Hammer Technology، بریدگی ناچ، فوق‌العاده شگفت‌انگیز است و رابط کاربری را تکمیل می‌کند، اما او در ادامه گفت که گوشی‌های اندرویدی به این تکنولوژی نیازی ندارند.

اما همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید گوشی‌های هوشمند پریمیوم اپل در سال جاری، بریدگی ناچ کاملاً جدیدی به نام داینامیک آیلند (Dynamic Island) بوده که در آیفون 14 پرو و پرو مکس ارائه شده است.

بیش از 40 مورد ویژگی قابل استفاده برای داینامیک آیلند در زمان عرضه در دسترس خواهد بود. این موارد قابل استفاده شامل برنامه‌های شخص ثالث و سایر برنامه‌ها و ویژگی‌های اصلی iOS 16 می‌شود.

داینامیک آیلند در سری ردمی K60

داینامیک آیلند زمانی که آن را برای مدت طولانی لمس می‌کنید اندازه بزرگتری پیدا می‌کند و برخی از کنترل‌های ساده را آشکار می‌کند. مکث و توقف مستقیم تایمرها در داینامیک آیلند امکان پذیر است. همین امر در مورد برنامه‌های FaceTime و Music نیز صدق می‌کند. در داینامیک آیلند، برخی از فعالیت‌های سیستم، مانند فعال کردن حالت فوکوس یا وصل کردن آیفون با انیمیشن‌های روان ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما داینامیک آیلند در سری ردمی K60 مورد استقبال کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر