;
coinex

سامسونگ نمایشگر آیفون 14 را حتی بهتر از نمایشگر گوشی‌های خودش ساخته!

سامسونگ دیسپلی که یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ الکترونیکس محسوب می‌شود، نمایشگر آیفون 14 را بسیار پیشرفته‌تر از نمایشگر گوشی‌های گلکسی ساخته است!

از بین شرکت‌های تامین کننده نمایشگر، همچون ال جی و چند شرکت چینی دیگر، سامسونگ دیسپلی که زیرمجموعه سامسونگ الکترونیکس بوده و همچنین یکی از بزرگ‌ترین رقبای اپل است، وظیفه تامین نمایشگرهای OLED گوشی‌های اپل را بر عهده دارد.

می‌توان گفت این تنها شرکتی است که می‌تواند نمایشگرهایی با کیفیت را که درخور گوشی‌های سری جدید اپل هستند، ارائه دهد. حال و با برگزاری رویداد اپل، مشخص شده که نمایشگر آیفون 14 برای نسخه‌های پرو و پرو مکس، از کیفیت بالاتری نسبت به نمایشگرهای OLED گوشی‌های گلکسی اس برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: طعنه دختر استیو جابز به آیفون 14 ؛ تکراری و بدون تفاوت مهم!

دلیل کیفیت بالاتر نمایشگر آیفون 14 نسبت به گوشی‌های گلکسی چیست؟

گفتنی است که اصلی‌ترین دلیل تمایز نمایشگر آیفون 14 با دیگر نمایشگرها، برخورداری از روشنایی بیش‌تر است. نمایشگر آیفون 14 پرو با 2000 نیت روشنایی، نسبت به هر گوشی اندروید دیگر، حتی گلکسی اس 22 اولترا که دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است، روشن‌تر است.

در نتیجه این نمایشگر وضوح بیش‌تری را به کاربر ارائه می‌دهد. با آنکه این پنل به عنوان روشن‌ترین نمایشگر در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته شده؛ اما این تفاوت در بین گوشی آیفون 14 پرو و گلکسی اس 22 اولترا، محسوس نیست و کاربران به راحتی قادر به تشخیص 250 نیت روشنایی بیش‌تر در آیفون 14 نخواهند بود.

سامسونگ نمایشگر آیفون 14 را حتی بهتر از نمایشگر گوشی‌های خودش ساخته!

حال در اینجا برای بسیاری از کاربران سوال پیش می‌آید که چرا با آنکه سامسونگ دیسپلی بخشی از مجموعه سامسونگ است، نمایشگرهای باکیفیت‌تری را به اپل ارائه می‌دهد؟ در جواب باید بگوییم که با توجه به اینکه سامسونگ دیسپلی یک شرکت مستقل محسوب می‌شود و اپل نیز برای گوشی‌های سری آیفون 14 پرو خود به بیش از ده‌ها میلیون نمایشگر نیازمند است، پس این تصمیم نتایج خوبی را از لحاظ مالی برای شرکت سامسونگ دیسپلی به همراه دارد.

در واقع سامسونگ دیسپلی می‌تواند با تامین نمایشگرهای با کیفیت برای گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، آن هم با تعداد بالا، درآمد خود را افزایش دهد. البته باید بگوییم که به دنبال این موضوع، سامسونگ هم قطعا برای پرچمداران گلکسی S23 از نمایشگرهای بهتر یا مشابه نسبت‌ به گوشی‌های آیفون 14 پرو استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد روشنایی بیش‌تر نمایشگر آیفون 14 نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر