;
coinex

خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی ؛ سرمایه‌گذاری مجدد MS!

میکرواستراتژی مجدداً بیت کوین خریداری نمود. کسب سود از کف قیمتی دارایی‌های دیجیتال، علت اصلی خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی است.

علی‌رغم تداوم ریزش بازار ارزهای دیجیتال و تلاش بیت کوین برای تثبیت بالای 19000 دلار، شرکت میکرواستراتژی تصمیم به خریداری BTC در کف قیمتی گرفته است.

بیشتر بخوانید: آینده ریپل در سال 2022 چگونه است؟

خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی

طبق گفته‌های مایکل سیلور (Michaell Saylor)، میکرواستراتژی 301 بیت کوین با میانگین قیمتی 19851 دلار خریداری کرده است. ارزش کل خرید BTC میکرواستراتژی به 6 میلیون دلار می‌رسد.

گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی را تأیید می‌کند. این نهاد اعلام کرد که میکرواستراتژی در بازه زمانی 2 آگوست 2022 تا 20 سپتامبر 2022 اقدام به فروش دارایی‌های BTC خود نموده است. به در بخشی از این مقاله آمده است:

شرکت میکرواستراتژی به همراه شرکت‌های تابعه آن تا 19 سپتامبر 2022 حدود 130 هزار بیت کوین در اختیار دارند. قیمت کل خرید میکرواستراتژی به 3.98 میلارد دلار می‌رسد. هر واحد بیت کوین خریداری شده توسط میکرواستراتژی به طور میانگین 30639 دلار قیمت دارد. این هزینه شامل کارمزدها و هزینه‌های خرید نیز می‌شود.

سرمایه‌گذاری میکرواستراتژی روی بیت کوین : ‌آیا BTC صعودی خواهد شد؟

MicroStrategy سابقه‌ای طولانی در حفظ ثبات در مواجعه با نوسانات بازار دارد. طبق گزارش منتشر شده توسط Finbold در ژانویه 2022، Phong Lee، مدیر مالی میکرواستراتژی رفتار این شرکت را به استراتژی “خرید و هولد دارایی‌ها” نسبت داده است.

علاقه میکرواستراتژی به هولد بیت کوین

مایکل سیلور در ماه ژوئن 2022 اعلام کرد که شرکتش حین اتخاذ استراتژی بیت کوین، نوسانات دارایی دیجیتال پرچمدار بازار را پیش‌بینی کرده بود. میکرواستراتژی ترازنامه‌اش را به گونه‌ای تنظیم کرده بود که بتواند از طریق ناملایمات بازار به سرمایه‌گذاری و هولد (HOLD) ادامه دهد.

میکرواستراتژی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت در سپتامبر 2020 اعلام کرده بود که بیت کوین به راحتی به یک ذخیره‌کننده ارزش تبدیل خواهد شد. داده‌های ماه آگوست 2022 نشان می‌دهد که MicroStrategy از زمان اتخاذ استراتژی BTC در ماه آگوست 2020،  از 97 درصد از سهام S&P500 عملکرد بهتری داشته است.

به عقیده مایکل سیلور، بیت کوین در آینده ای نزدیک جایگزین طلا خواهد شد. احتمال پذیرش بیت کوین در حوزه‌های قضایی بسیار بالاتر از این فلز گرانبهاست. در زمان نگارش این مقاله هر واحد بیت کوین با قیمت 18924 دلار معامله می‌شود. بزرگترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته حدود 1.04 درصد رشد نمود. قیمت BTC نسبت به هفته گذشته با کاهش 11.48 درصدی مواجه شده است.

خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی ؛ سرمایه‌گذاری مجدد MS!

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر به 362.51 میلیارد دلار می‌رسد. طبق داده‌های CoinMarketCap، بیت کوین همچنان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خریداری 300 بیت کوین توسط میکرواستراتژی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر