;
coinex

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس اعلام شد

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس رسماً مشخص شد. این گوشی اخیرا در پلتفرم TENAA نیز دیده شده و برخی تصاویر آن فاش شده است.

اوایل این هفته، ویوو پوستری از گوشی هوشمند تاشوی آینده خود به نام ویوو ایکس فولد پلاس را به نمایش گذاشت. اکنون، این برند سرانجام تاریخ عرضه گوشی را تایید کرده است. این پوستر اولین بار توسط TechGoing منتشر شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی به بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس

پوستر رسمی ویوو ایکس فولد پلاس نشان می‌دهد که این گوشی در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) ساعت 7 بعد از ظهر در چین رونمایی خواهد شد. این پوستر طراحی گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. ظاهر این گوشی دقیقاً مشابه ویوو ایکس فولد است که در اوایل سال 2022 عرضه شد. اگر رنگ‌های جدید نبود، تشخیص این دو سری از هم بسیار دشوار می‌شد. در مورد رنگ بندی ویوو ایکس فولد پلاس باید گفت که در تنوع رنگ‌های قرمز و آبی با روکش چرمی عرضه خواهد شد.

تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس
تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس

طیق اطلاعات منتشر شده، تایید شده است که ایکس فولد پلاس دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. این احتمالاً تنها ارتقای بزرگی است که این گوشی نسبت به ایکس فولد با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد داشت. گوشی تاشوی جدید ویوو به باتری 4730 میلی آمپر ساعتی با 80 وات شارژ سیمی و 50 وات شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. سایر مشخصات این دستگاه مشابه مدل قبلی است.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه دارای صفحه نمایش 8.03 اینچی تاشو و صفحه نمایش کاور 6.53 اینچی باشد. هر دوی این نمایشگرها رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهند. در مورد رم و فضای ذخیره سازی، گفته می‌شود که این گوشی در دو مدل، 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد که دوربین ویوو X Fold Plus از تنظیمات چهارگانه 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ویوو ایکس فولد پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر