;
coinex

تماشا کنید: تریلر جدید سریال Sonic Prime منتشر شد

شبکه نتفلیکس تریلر جدید سریال Sonic Prime را منتشر کرد. بهمن ماه سال گذشته نتفلیکس اولین بار Sonic Prime را که قرار بود در 24 قسمت ساخته شود معرفی کرد.

سونیک، این خارپشت قهرمان دوست‌داشتنی و خوش قلب سعی می‌کند با سرعت بی‌نظیرش جهان را از بدی پاک کند. دکتر اگمن که یکی از دشمنان سرسخت اوست، سالهاست در حسرت نیروهای ماورایی سونیک می‌سوزد.

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید سریال Sonic Prime

در تریلر جدید سریال  Sonic می بینیم که سونیک از راه Shatterverse وارد داستان مرموز دیگری می‌شود که قصد نابودی جهان را دارد و سونیک می‌خواهد از این اتفاق جلوگیری کند. در طول این ماجرا سونیک به خودشناسی و رستگاری می‌رسد.

تریلر جدید سریال Sonic منتشر شد

در نگاه اول Shatterverse به نوعی شبیه به مولتی ورس است که در آن سونیک با نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌های سری Tails  مواجه می‌شود.

علاوه بر سریال جدید Sonic که قرار است به زودی پخش شود، سگا نیز تاریخ انتشار  Sonic Frontiers برابر با 8 نوامبر تعیین کرده است. این بازی قرار است برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، سوییچ و پی‌سی عرضه شود.

به غیر از پخش تریلر جدید سریال  Sonic توسط نتفلیکس، سریال انیمه‌ای دیگری به نام Cyberpunk Edgerunners ,نیز در هفته گذشته پخش شد. این سریال با همکاری سی دی پراجکت تولید شده است.

همچنین یوبسافت نیز در ماه گذشته اعلام کرده بود که برای ساخت بازی موبایلی با نتفلیکس در حال همکاریست. گفتی‌ست این بازی به صورت لایو اکشن خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر جدید سریال Sonic Prime چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر