;
coinex

تماشا کنید: رندرهای گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ تغییرات ظاهری کوچک اما مهم!

اخیرا تصاویری از رندرهای گلکسی S23 اولترا منتشر شده که این گوشی را در کنار گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد. در این تصاویر، تفاوت‌های جزئی این گوشی با اس 22 اولترا به‌خوبی قابل مشاهده است.

اخیرا رندرهای گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده که فرصتی جذاب برای آیس یونیورس ایجاد کرده است. این افشاگر معروف، رندرهای گلکسی S23 اولترا را در کنار اس 22 اولترا قرار داده و زاویه‌ای جدید از این گوشی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

رندرهای گلکسی S23 اولترا

آیس یونیورس چند عکس جدید را در توییتر به اشتراک گذاشت که دو گوشی اس 23 اولترا و اس 22 اولترا را در کنار هم نمایش می‌دهد. همان‌‌طور که مشاهده می‌کنید، دو گوشی در نگاه اول، کاملا شبیه به هم به نظر می‌رسند. اما اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که گوشی سمت راستی در لبه پایینی، حاشیه کمتری دارد. این تفاوت به‌خوبی قابل مشاهده است.

رندرهای گلکسی S23 اولترا
رندرهای گلکسی S23 اولترا

گفته می‌شود که اس 23 اولترا در مقایسه با سایر گوشی‌های سری S، باریک‌ترین حاشیه را در لبه پایینی دارد.

تصویری که در پایین مشاهده می‌کنید، زاویه‌ای نزدیک و دقیق‌تر را از لبه پایینی نشان می‌دهد. اس 23 اولترا در این تصویر در سمت چپ قرار دارد.

رندرهای گلکسی S23 اولترا

اندازه دقیق حاشیه نمایشگر گلکسی S23 اولترا

در رندرهای گلکسی S23 اولترا ، اندازه‌های دقیق حاشیه‌های این دو گوشی دیده می‌شود. لبه پایینی گلکسی اس 23 اولترا در اندازه 1.9 میلی‌متری طراحی شده است؛ درحالی‌که لبه پایینی گلکسی اس 22 اولترا، 2.6 میلی‌متر حاشیه دارد. این تصاویر بدون قاب محافظ هستند. در صورتیکه اندازه قاب را هم در نظر بگیریم،‌ اندازه حاشیه‌ها به ترتیب، 2.9 و 3.6 میلی‌متر خواهد بود.

رندرهای گلکسی S23 اولترا

 

لبه‌های سمت راست و چپ با احتساب قاب محافظ، 2.4 میلی‌متر در گلکسی اس 23 اولترا است. بد نیست بدانید که لبه‌ها در گلکسی اس 22 اولترا، ضخامت کمتری دارند و 2.3 میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شوند. تشخیص این اختلاف اندازه با چشم غیرمسلح امکان‌پذیر نیست.

تصویر آخری که توسط آیس یونیورس منتشر شده، تنظیمات دوربین گوشی‌ها را در کنار هم نمایش می‌دهد. دوربین گلکسی S23 اولترا درمجموع بزرگ‌تر است که در تصویر زیر به‌خوبی دیده می‌شود. گفته می‌شود که این گوشی به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

رندرهای گلکسی S23 اولترا

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای گلکسی S23 Ultra چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر