;
coinex

بهترین فیلم های کوین هارت ؛ معرفی فیلم های برتر کوین هارت در ژانر کمدی، اکشن و درام

کوین هارت یکی از بهترین استندآپ کمدین‌های عصر حاضر است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. البته بسیاری از افراد، او را با فیلم‌های کمدی اکشن می‌شناسند. در ادامه بهترین فیلم های کوین هارت را معرفی می‌کنیم.

فعالیت سینمایی و  حرفه‌ای کوین هارت پس از اجرای چندین برنامه کمدی آغاز شد. بیش از یک دهه است که عکس‌های کوین هارت روی پرده‌های سینما دیده می‌شود و در همین مدت‌زمان هم توانسته توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

اگر شما هم به فیلم‌های کمدی علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد جذب فیلم‌های کوین هارت خواهید شد. زیرا همان طور که پیش‌ از‌ این نیز گفتیم، این هنرپیشه در ابتدا کار کمدین را آغاز کرده بود و همچنان به بازی در فیلم‌های کمدی علاقه زیادی دارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افراد و منتقدان کوین هارت را به‌عنوان یکی از پادشاهان کمدی در عصر حاضر می‌دانند. آن‌ها می‌گویند که کوین هارت یک کمدین به تمام معناست که می‌توانید در هر حالتی به حرف‌ها و حرکات او بخندید. فیلم‌های این هنرپیشه قطعاً شما را به خنده وامی‌دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کوین هارت

کوین هارت تاکنون فیلم‌های بسیار زیادی بازی کرده است که اغلب آن‌ها هم ژانر کمدی دارند که برخی از آنها جزء بهترین فیلم‌های کمدی جهان محسوب می‌شوند. جومانجی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این هنرپیشه است که علاقمندان زیادی دارد به طوریکه حاضرند برای چندمین بار به تماشای آن بنشینند.

سرسخت شو (Get Hard)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: ایتان کوئن
  • بازیگران: ویل فرل، کوین هارت، الیسون بری و کریگ تی. نلسن

این فیلم یکی از فیلم های برتر کوین هارت به شمار می‌رود که در سال 2015 روی پرده‌های سینما رفت. کوین هارت که در این فیلم با ویل فرل همکاری می‌کند، نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است. این بازیگر به‌عنوان یکی از دو فرد بامزه در این فیلم نمایش داده می‌شود که برای رفتن به زندان آماده می‌شوند.

FBI به‌اشتباه جیمز (ویل فرل) را به اتهام اختلاس و کلاهبرداری دستگیر می‌کند و برای جرمی که انجام نداده به 10 سال زندان محکوم می شود. جیمز نگرن، مستاصل و البته بیگناه، 30 روز وقت دارد خود را برای زندان رفتن آماده کند.

در همین حین، او دارنل (با بازی کوین هارت) را استخدام می‌کند تا نحوه سرسخت شدن و دوام آوردن در زندان را به او بیاموزد. بخش جالب‌توجه این است که دارنل هیچ چیزی از نحوه زندگی در زندان نمی‌داند و به این علت که هرگز آنجا نبوده است. بااین‌حال، او هر کاری می‌کند تا 30 هزار دلار را از جیمز بگیرد.

این اثر که یکی از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار می‌رود، ژانر کمدی دارد و به مدت 100 دقیقه شما را می‌خنداند. برای ساخت این فیلم نزدیک به 40 میلیون دلار هزینه شد که توانست در گیشه بیشتر از 111 میلیون دلار فروش داشته باشد. البته این فیلم کمی هم مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت. آن‌ها گفته‌اند که سرسخت شو تا حد زیادی از جوک‌های نژادپرستانه استفاده کرده است.

سواری با هم (Ride Along)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: تیم استوری
  • بازیگران: آیس کیوب، کوین هارت و دراگوش بوکور

«سواری با هم» یکی دیگر از فیلم های برتر کوین هارت است که با همکاری آیس کیوب و دراگوش بوکور به ایفای نقش می‌پردازد. این بازیگر در نقش فردی به نام بن دیده می‌شود که یک افسر امنیتی است و به همراه برادر خودش به نام جیمز (با بازی آیس کیوب) می‌شود.

زمانی که بن در آکادمی پلیس پذیرفته می‌شود، به برادر خود هم اطلاع می‌دهد. این دو برادر با خوشحالی به سواری می‌روند تا خوشحالی خود را ادامه دهند. به جرات می توان گفت سکانس‌هایی که کوین هارت به ایفای نقش می پردازد، بهترین بخش‌های این فیلم را تشکیل می‌دهند.

تیم استوری فیلم سواری با هم را کارگردانی کرده است. این فیلم به تهیه‌کنندگی آیس کیوب، مت الوارز، ویلیام پکر و لری برزنر روی پرده‌های سینما رفت. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ کولیج با همکاری جیسون منتزوکاس، فیل های و مت منفردی نوشته شده است. سواری با هم یکی از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار می‌رود. این فیلم با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیون دلار ساخته شد که با استقبال بینظیری روبرو همراه بود و توانست 154 میلیون دلار فروش کند.

کاپیتان زیرشلواری (Captain Underpants)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: دیوید سورن
  • صداپیشگان: کوین هارت، اد هلمز، توماس میدلتیچ، نیک کرول، جوردن پیل و کریستین شال

انیمیشن کاپیتان زیرشلواری یکی از پویانمایی‌هایی است که با صداپیشگی کوین هارت در سال 2017 به کارگردانی دیوید سورن روی پرده سینما رفت.

داستان این انیمیشن، حول محور دو پسربچه بازیگوش با نام‌های جورج برد (کوین هارت) و هارولد هاچینز (توماس میدلدیچ) می‌گردد که با یکدیگر دوست هستند. این دو پسربچه بازیگوش که در یک مدرسه مشترک درس می‌خوانند، سربه‌سر مدیر مدرسه می‌گذارند و با شیطنت‌هایی که انجام می‌دهند باعث عصبانیت او می‌شوند. آن دو که دست از بازی و شلوغ کاری بر نمی‌دارند و سعی می‌کنند شادی و بازی را به فضای عبوس و سفت و سختی که مدیر مدرسه در آن حاکم کرده برگردانند.

کوین هارت به‌جای نقش جورج صداپیشگی کرده است که به زیبایی این کار را به انجام می‌رساند و توجه هرکسی را به سمت خود جلب می‌کند. انیمیشن کاپیتان زیرشلواری از نظر بصری کاملاً سرگرم‌کننده است. این در حالی است که سبک کلی انیمیشن نسبتاً ساده بوده که به فهم بیشتر آن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پنج تای برتر (Top Five)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: کریس راک
  • بازیگران: کوین هارت، کریس راک و رزاریو داوسون

یکی دیگر از بهترین فیلم های کوین هارت که می‌تواند ساعات خوش و شادی را برای شما رقم بزند، فیلم پنج تای برتر است. این فیلم توسط کریس راک کارگردانی شده است و در سال 2014 هم روی پرده‌های سینما رفت. مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم کمدی را الی بوش برعهده داشت.

کریس راک علاوه بر کارگردانی فیلم پنج تای برتر، مسئولیت نویسندگی آن را نیز برعهده داشت و همچنین به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی نیز در این فیلم دیده می‌شود. کوین هارت در این فیلم به همراه کریس راک و رزاریو داوسون نقش‌آفرینی کرده است.

برای تولید این فیلم کمدی و خنده‌دار نزدیک به 12 میلیون دلار هزینه شد که پنج تای برتر در گیشه نزدیک به 25.3 میلیون دلار فروش داشت. در این فیلم مشاهده می‌کنیم که کمدینی در تلاش است تا به یک بازیگر جدی‌تر تبدیل شود.

در این میان، نامزد این کمدین با او در برنامه‌های تلویزیونی گفتگو می‌کند تا جشن عروسی خود را از طریق این برنامه تلویزیونی به سایر افراد اعلام کند. این فیلم کمدی عاشقانه که در سال 2014 روی پرده‌های سینما رفت، به مدت 102 دقیقه هنرنمایی کوین هارت را به نمایش می‌گذارد.

درباره دیشب (About Last Night)

درباره دیشب (About Last Night)

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: استیو پینک
  • بازیگران: کوین هارت، مایکل الی، رجینا هال، جوی برایانت، کریستوفر مک دونالد و پائولا پاتون

فیلم درباره دیشب هم یکی دیگر از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار می‌رود که در سال 2014 روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم که با ژانر کمدی و رمانتیک عرضه شد، بازسازی یک فیلم با همین نام از سال 1986 است.

هر دو فیلم‌های سال 1986 و 2014 بر اساس نمایشنامه‌ای درباره انحراف جنسی در شیکاگو هستند که توسط دیوید مامه عرضه شد. شاید برای شما جالب باشد که در هر دو فیلم و همچنین در نسخه بازسازی‌شده، از بازیگران سیاه‌پوست استفاده شده است.

داستان این فیلم درباره دو زوج با نام‌های دنی و دبی (در نسخه قدیمی) و برنی (با بازی کوین هارت) و جوآن (رجینا هال) است که قصد دارند روابط خود را در دنیای واقعی هم مورد آزمایش قرار دهند. نسخه اصلی این در شیکاگو، ایلینوی  و نسخه جدید آن در لس‌آنجلس، کالیفرنیا ساخته و عرضه شده است.

برای ساخت این فیلم نزدیک به 13 میلیون دلار هزینه شد و بالغ بر 49 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم 100 دقیقه‌‌ای در تاریخ 14 فوریه 2014 (روز ولنتاین) روی پرده‌های سینما رفت که با موضوع این روز هم تناسب زیادی داشت. به‌طورکلی، این اثر را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کمدی کوین هارت دانست که اتفاقا ژانر عاشقانه‌ای هم دارد.

اطلاعات مرکزی (Central Intelligence)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: راوسون مارشال تربر
  • بازیگران: دواین جانسون، کوین هارت، ایمی رایان، دانیله نیکولت و آرون پال

یکی دیگر از بهترین فیلم های کوین هارت که طرفداران نسبتاً زیادی دارد، فیلم اطلاعات مرکزی است. این فیلم که در سال 2016 روی پرده‌های سینما رفت، توسط راوسون مارشال تربر کارگردانی شده است. برای ساخت فیلم اطلاعات مرکزی نزدیک به 50 میلیون دلار هزینه شد و در گیشه هم توانست فروشی بیشتر از 202.7 میلیون دلار داشته باشد.

در ابتدای این فیلم، پسر نوجوانی به نام باب را مشاهده می‌کنیم که نسبتاً چاق است. به دلیل اتفاقاتی که در مدرسه این پسر نوجوان رخ می‌دهد، مجبور می‌شود به‌صورت عریان در مدرسه حاضر شود که به دلیل وزن زیاد وی، مورد تمسخر سایر دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

تنها کسی که در این شرایط از باب حمایت می‌کند، پسر سیاه‌پوستی به نام کلوین است. نزدیک به 20 سال بعد از این اتفاق، کلوین (با بازی کوین هارت) به‌عنوان یک حسابدار مشغول به کار است که از کار خود رضایت چندان زیادی ندارد.

این در حالی است که باب (دواین جانسون) برخلاف دوران مدرسه، بدن بسیار ورزیده‌ای دارد و نسبت به آن زمان تاکنون، تغییرات زیادی کرده است. این دو به‌صورت اتفاقی با یکدیگر برخورد می‌کنند و با هم همراه می‌شوند.

بعد از مدتی، کلوین متوجه می‌شود که باب برای CIA کار می‌کند. کوین هارت نقش خود را به زیبایی در این فیلم ایفا کرده است و در کنار دواین جانسون دوست‌داشتنی، به ترکیبی عالی تبدیل شده‌اند. به همین دلیل هم ما این فیلم را در لیست بهترین فیلم های کوین هارت آورده‌ایم.

مدرسه شبانه (Night School)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: مالکوم دی. لی
  • بازیگران: کوین هارت، تیفانی هدیش، راب ریگل، تاران کیلام، رومانی مالکو و کیث دیوید

مدرسه شبانه یکی دیگر از فیلم های برتر کوین هارت که در سال 2018 روی پرده‌ سینما رفت. کوین هارت در این فیلم علاوه بر بازیگری، کار تهیه‌کنندگی و نوشتن فیلم‌نامه را نیز بر عهده داشت.

کوین هارت نگاشتن فیلم‌نامه فیلم مدرسه شبانه را با همکاری نیکلاس استولر و جان هامبورگ به انجام رساند. برای ساخت مدرسه شبانه نزدیک به 29 میلیون دلار هزینه شد و فروش آن در گیشه هم بیشتر از 103 میلیون دلار بود. این فیلم 111 دقیقه‌ای در ژانر کمدی منتشر شده است که می‌تواند شما را بخنداند.

کوین هارت در این فیلم، نقش مردی به نام تدی واکر را بازی می‌کند که برای شروع سرمایه‌گذاری مالی خود، به مدرک مدرسه نیاز دارد. به همین دلیل هم مجبور می‌شود که دوباره به مدرسه برگردد و درس بخواند. در عین حال، معلم آن‌ها (با بازی تیفانی هدیش) نسبتاً سخت‌گیر است و تا حد بسیار زیادی به یادگیری دانش‌آموزان خود اهمیت می‌دهد. به همین دلیل هم او از روش‌های آموزشی متنوعی استفاده می‌کند تا مباحث درسی را به بهترین شکل به دانش‌آموزان بیاموزد.

مدرسه شبانه که یکی از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار می‌رود، دسته‌ای از افراد و دانش‌آموزان حواس‌پرت را به نمایش می‌گذارد تا بتوانند مدرک تحصیلی خود را بگیرند. همچنین در این فیلم، داستان عشق تدی با نامزد خود، لیزا را مشاهده می‌کنیم. در این فیلم ویلیام پارکر نیز به عنوان تهیه‌کننده در کنار کوین هارت حضور دارد.

از نظر بسیاری از تماشاگران، روابط تدی و لیزا یکی از جالب‌ترین بخش‌های این فیلم به نظر می‌رسد. کوین هارت و تیفانی هدیش در فیلم مدرسه شبانه نقش خود را به زیبایی ایفا می‌کنند. به همین دلیل هم ما این فیلم را در میان بهترین فیلم های کمدی کوین هارت آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قسمت بالایی (The Upside)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: نیل برگر
  • بازیگران: کوین هارت، برایان کرانستون، نیکول کیدمن، گلشیفته فراهانی و آمارا کاران

فیلم قسمت بالایی (The Upside) یک فیلم کمدی و درام است که به کارگردانی نیل برگر در سال 2017 روی پرده‌های سینما رفت. خوب است بدانید که این فیلم، نسخه بازسازی‌شده فیلم «دست‌نیافتنی‌ها» از فرانسه است. این فیلم که با بودجه 37 میلیون دلاری در سال 2017 تولید شد، در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد که متاسفانه داستان فیلم لو رفت که به همین دلیل نتوانست فروش خوبی داشته باشد. بااین‌حال، قسمت بالایی باز هم نزدیک به 125 میلیون دلار به فروش رسید.

کوین هارت در این فیلم نقش فردی به نام دل اسکات را بازی می‌کند که به‌تازگی از زندان آزاد شده است. این فرد به دنبال شغلی برای امرار معاش است تا بتواند به زندگی عادی خود بازگردد. در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های کوین هارت است، برایان کرانستون نقش فردی به نام فیلیپ لاکاس را ایفا می‌کند و نیکول کیدمن هم در نقش دستیار شخصی فیلیپ دیده می‌شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید فیلم The Upside بر اساس زندگی واقعی یک تاجر فرانسوی به نام فیلیپ پوزو به نمایش درآمده که تا حد زیادی الهام‌بخش است. علاوه بر این، فیلم قسمت بالایی یکی از بهترین فیلم های کمدی کوین هارت است که ژانر دراماتیکی نیز دارد. در برخی مواقع، صحنه‌‌های درام زیادی می‌بینید و  برخی مواقع هم صحنه‌های کمدی آن زیاد می‌شود.

زندگی پنهان جانوران خانگی (The Secret Life of Pets)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: کریس رناد
  • صداپیشگان: لوئی سی. کی، اریک استون استریت، کوین هارت، آلبرت بروکس، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، الی کمپر و استیو کوگان

زندگی پنهان جانوارن خانگی یکی دیگر از فیلم های برتر کوین هارت محسوب می شود که در آن صداپیشگی کرده است. این انیمیشن تا حد زیادی به انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ها شباهت دارد. در انیمیشن زندگی پنهان جانوارن خانگی اتفاقاتی را شاهد هستیم که در نبود انسان‌ها برای حیوانات می‌افتد؛ اینکه چطور روزشان را می‌گذارنند، چه کارهایی انجام می‌دهند و با چه خطراتی مواجه می‌شوند از جمله ماجراهای اصلی این انیمیشن است.

در این انیمیشن، هنرپیشه‌های بسیاری برای صداگذاری روی این حیوانات خانگی فعالیت می‌کنند که کوین هارت یکی از آن‌هاست. به همین دلیل هم آن را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کوین هارت دانست که به‌جای یک خرگوش سفید به نام اسنوبال صحبت می‌کند. خوب است بدانید که این فیلم نسبت به سایر فیلم های برتر کوین هارت که در این مقاله ذکر کردیم، برای خانواده مناسب‌تر است.

سخنران عروسی (The Wedding Ringer)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: جرمی گارلیک
  • بازیگران: کوین هارت، جش گرد، کیلی کوئوکو و ‏اولیوا ترلبی

سخنران عروسی هم یکی دیگر از فیلم‌هایی است که کوین هارت به‌زیبایی در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم کمدی، در سال 2015 منتشر شد و علاوه بر کوین هارت، بازیگرانی مانند جش گرد، کیلی کوئوکو و ‏اولیوا ترلبی در آن بازی می‌کنند.

آداک فایلدز به همراه ویل پاکر مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند و فیلم‌نامه آن را جرمی گارلیک به همراه Jay Lavender نگاشته‌اند. علی‌رغم برخی نظرات منفی درباره فیلم سخنران عروسی، برای آن نزدیک به 23 میلیون دلار هزینه شد که فروش گیشه آن به بیشتر از 79 میلیون دلار رسید که فروش نسبتا خوبی بود.

جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome To Jungle)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: جیک کاسدان
  • بازیگران: دواین جانسون، جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس، الکس وولف، ‏سرداریوس بلین، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، بابی کاناوله، مارک اون جکسون و ریس داربی

یکی دیگر از فیلم‌هایی که کوین هارت در آن به‌زیبایی ایفای نقش کرده است، فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید نام دارد که در ژانر اکشن، کمدی و ماجراجویی روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم آمریکایی به کارگردانی جیک کاسدان و تهیه‌کنندگی مت تولمک و ویلیام تیتلر در تاریخ 20 دسامبر 2017 روی پرده‌های سینما رفت و با نظر مثبت مخاطبان روبرو شد.

این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار آورد که فروش بسیار خوبی هم داشت. مسئولیت نگاشتن فیلم‌نامه جومانجی: به جنگل خوش آمدید برعهده کریس مک‌کنا، جف پینکنر، اسکات روزنبرگ و اریک سامرز بود.

این فیلم در واقع دنباله مستقل فیلم جومانجی بود که در سال 1995 روی پرده‌های سینما رفت. همچنین دنباله فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید هم در سال 2019 با نام جومانجی: مرحله بعدی منتشر شد. از مهم‌ترین بازیگران این فیلم می‌توان به افرادی مانند دواین جانسون، جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس، الکس وولف، ‏سرداریوس بلین، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، بابی کاناوله، مارک اون جکسون و ریس داربی اشاره کرد.

داستان این فیلم درباره چهار نوجوان است که وارد دنیای خطرناک جومانجی می‌شوند و با جانوران وحشی و مختلفی روبرو هستند. در این جنگل، آن‌ها با تله‌های مرگباری روبرو می‌شوند که باید برای زنده ماندن، پازل‌های مختلفی را حل کنند. برای فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید نزدیک به 90 تا 150 میلیون دلار هزینه شد که فروش گیشه آن به بیشتر از 962 میلیون دلار رسید که نشان از موفقیت فوق‌العاده آن دارد.

مثل یک مرد فکر کن (Think Like a man)

بهترین فیلم های کوین هارت

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: تیم استوری
  • بازیگران: کوین هارت، مایکل الی، جری فرارا، میگان گود و رجینا هال

در نهایت، آخرین فیلمی که ما در این لیست به بررسی آن می‌پردازیم و یکی از بهترین فیلم های کوین هارت به شمار می‌رود، فیلم مثل یک مرد فکر کن است که در سال 2012 روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم آمریکایی با ژانر کمدی، بر اساس کتاب استیو هاروی در سال 2009 با نام «مثل یک خانوم رفتار کن، مثل یک مرد فکر کن» نگاشته شده است.

مثل یک مرد فکر کن به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی کیت مریمن به همراه دیوید ای.نیومن ساخته شد که تهیه‌کنندگی آن را ویل پاکر بر عهده داشت. در این فیلم گروهی از بازیگران من‌جمله کوین هارت، مایکل الی، جری فرارا، میگان گود و رجینا هال به ایفای نقش می‌پردازند. برای ساخت این فیلم تنها 12 میلیون دلار هزینه شد و توانست بیشتر از 96 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد.

کلام آخر

کوین هارت یکی از هنرپیشه‌های آمریکایی است که کار خود را در حوزه بازیگری و صداپیشگی با مهارت زیادی انجام می‌دهد. ما در این نوشتار، برخی از بهترین فیلم های کوین هارت را به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر شما هم به این هنرپیشه علاقه دارید، خواندن مقاله بالا را از دست ندهید. بهترین فیلم های کمدی کوین هارت به شما کمک می‌کنند که لحظات خوشی برای خود و خانواده خود فراهم کنید.

سؤالات متداول

بهترین فیلم های کمدی کوین هارت کدام‌اند؟

از بهترین فیلم‌های این کوین هارت، می‌توان به سرسخت شود، سواری با هم، کاپیتان زیرشلواری، پنج تای برتر، درباره دیشب، اطلاعات مرکزی، مدرسه شبانه، قسمت بالایی و زندگی پنهان جانوران خانگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین فیلم های کوین هارت چیست؟ شما فکر می‌کنید چه فیلم‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: cinemablendthecinemaholic

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر