;
coinex

ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد ؛ تحریم پرچمدار کوپرتینویی‌ها آغاز شد!

ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد به دستور صنف خدمات رسانی تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی این شهر، به صورت رسمی اعلام شده است.

بر اساس آخرین اخباری که در ارتباط با اتحادیه خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابرتی مشهد منتشر شده، فروش آیفون ۱۴ در فروشگاه‌های گوشی‌‌ هوشمند این شهر ممنوع شده است. اکنون این سوال برای تمام کاربران گوشی‌‌های هوشمند و طرفداران محصولات آیفون در ایران مطرح می‌شود که دلیل اصلی این اقدام چیست؟

بیشتر بخوانید:

فیلترینگ فیفا و دیسکورد ؛ فیلتر بازی‌های پرطرفدار ادامه دارد!

ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد

همانطور که پیش از این گفتیم ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد با اعلامیه‌ای از سوی صنف خدمات تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی به تمام فروشگاه‌های تلفن همراه این شهر ابلاغ شد که متن این اعلامیه را در ادامه برای شما شرح می‌دهیم.

جلوگیری از فروش آیفون 14 در مشهد

باتوجه به این موضوع که واردات آیفون ۱۴ از سوی شرکت‌‌های وارد کننده به صورت قانونی انجام نمی‌شود، فروش این محصول تا اطلاع ثانوی در واحدهای صنفی بر خلاف قوانین کشور و فاچاق محسوب می‌شود؛ علاوه بر این، فروش کالای مسافری به صورت تجاری نیز ممنوع است.

بعد از انتشار این اعلامیه یکی از‌ فروشندگان اپل استور مشهد، در پی غیر قانونی شدن فروش آیفون ۱۴ در این شهر، اظهار کرد که در حال‌حاضر رجیستری این این محصول امکان پذیر نیست. لازم به ذکر است که اسمارت‌‌فون‌‌های آیفون که اکنون در سطح بازار به فروش می‌رسد بدون رجیستر هستند؛ برای مثال می‌توان به آیفون ۱۴ پرو مکس با حافظه ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد که با قیمتی معادل ۵۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت فروش آیفون 14 در مشهد چیست؟ آیا چنین اقدامی تاثیری بر اوضاع آشفته اقتصاد کشور دارد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر