;
coinex

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس بهترین صفحه نمایش جهان است

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس با دریافت جایزه دیسپلی میت، به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین نمایشگر گوشی هوشمند در بین تمامی برندها، شناخته شد.

آیفون 14 پرو مکس جدیدترین پرچمدار اپل است که در چند هفته پیش عرضه شد. این گوشی هوشمند اکنون در صدر رده‌بندی صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند DisplayMate قرار دارد. تا قبل از آیفون 14 پرو مکس، پرچمدار سال قبل کوپرتینویی‌ها یعنی آیفون 13 پرو مکس به عنوان گوشی هوشمند با بهترین نمایشگر، جایگاه برتر را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: ریست شدن آیفون 14 در زمان شارژ ؛ باگ‌های بی‌پایان پرچمدار جدید اپل!

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس

گفتنی است که نمایشگر آیفون 14 پرو مکس در تست‌های انجام شده امتیاز کلی A+ را به دست آورده است که این موضوع نشان دهنده نمایشگر فوق العاده پرچمدار 2022 اپل است. آیفون 14 پرو مکس دارای حداکثر روشنایی 2300 نیت و نسبت کنتراست بی‌نهایت است.

اگرچه تا قبل از این، اپل حداکثر میزان روشنایی 2000 نیت را برای آیفون 14 پرو مکس مشخص کرده بود، اما آزمایش‌ها نشان می‌دهد که این دستگاه، رکورد 2300 نیت روشنایی را نسبت به کمترین میزان بازتاب صفحه نمایش (4.5٪) در دیسپلی میت را برای خود ثبت کرده است.

نمایشگر آیفون 14 پرو مکس

علاوه بر این، نمایشگر آیفون 14 پرو مکس بالاترین میزان کنتراست در نور محیط را دارد. همچنین این نمایشگر توانسته است در مولفه‌هایی همچون دقت رنگ در رنگ سفید، دقت رنگ مطلق، دقت کنتراست تصویر، مقیاس شدت و حداکثر درخشندگی در آزمون‌ها، نمرات تقریبا کاملی را کسب کند.

با توجه به اینکه مدل‌های آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس دارای نمایشگرهای تولید شده توسط سامسونگ هستند، از این رو سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیز ممکن است نمایشگری مشابه و یا حتی توسعه یافته‌تر از نمایشگر آیفون 14 پرو مکس ارائه دهد. با این وجود، پرچمدار اپل همچنان به خاطر ویژگی‌های نوآورانه و برجسته خود همچنان در بین گوشی‌های دیگر می‌درخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد ویژگی‌های فوق‌العاده نمایشگر آیفون 14 پرو مکس چیست؟ به نظر شما نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا می‌تواند عملکردی بهتر را ارائه دهد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را باما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر