;
coinex

طرح پیش فروش ایران خودرو مهر 1401 [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو مهر 1401 توسط این شرکت اعلام شد. در این طرح محصولاتی چون تارا دستی و اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتومات و البته رانا پلاس عرضه می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش خود، شرایط فروش رانا پلاس،‌تارا دستی و اتومات، دنا پلاس توریو شارژ دستی و اتومات را در قالب یک طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه از روز سه‌شنبه 12 مهر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: وزارت صمت از آغاز فرایند واردات خودرو خبر داد

طرح پیش فروش ایران خودرو مهر 1401

این طرح از 12 مهر 1401 در سایت رسمی فروش ایران خودرو آغاز شده است. در ادامه جزئیات شرایط پیش فروش خودروهای ایران خودرو مهر 1401 را مشاهده میکنید:

طرح پیش فروش ایران خودرو مهر 1401 [+شرایط و قیمت]

در این طرح فروش تارا دستی با پیش پرداخت ۱۱۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۶۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی با پیش پرداخت ۱۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با پیش پرداخت ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا پلاس با پیش پرداخت ۸۶ میلیون تومان به فروش می‌رسند. موعد تحویل این خودروها نیز تیر ۱۴۰۲ الی مهر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح پیش فروش ایران خودرو مهر 1401 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو و دیگر کاربران در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید و اخبار خودرو را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر