;
coinex

تبلت ردمی پد رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

جدیدترین تبلت شیائومی یعنی تبلت ردمی پد رسماً در بازار هند رونمایی شد. در این مطلب به بررسی کامل مشخصات فنی، قیمت و سایر اطلاعات این تبلت می‌پردازیم.

شیائومی در بازار هند از یک تبلت جدید رونمایی کرده است. محصول جدید این شرکت یعنی تبلت ردمی پد در یک پخش زنده آنلاین معرفی شد. تبلت ردمی پد نسبت به قیمت خود امکانات قابل توجهی دارد. برای آشنایی با مشخصات، طراحی، قیمت و سایر اطلاعات مربوط به تبلت ردمی پد با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های شیائومی 2022

طراحی و نمایشگر تبلت ردمی پد

شیائومی تمرکز ویژه‌ای بر طراحی تبلت Redmi Pad داشته و این محصول را با وزن 465 گرم طراحی کرده در نتیجه این تبلت به اندازه اپل آیپد ایر سبک است. بدنه پشت این دستگاه طراحی فلزی یک‌دستی دارد و از آلیاژ آلومینیوم منیزیم ساخته شده است. ماژول دوربین تبلت ردمی پد هم در گوشه سمت چپ بالای پشت آن قرار دارد. رنگ‌های این تبلت شامل خاکستری، نقره‌ای و سبز هستند.

تبلت ردمی پد

در قسمت جلوی این دستگاه هم یک پنل ال‌سی‌دی IPS 10.6 اینچی قرار دارد که قابلیت نمایش بیشتر از 1 میلیارد رنگ را دارد. نمایشگر ردمی پد نرخ نوسازی تطبیقی 90 هرتز با رزولوشن 2K و 2000×1200 پیکسل دارد. اوج روشنایی نمایشگر این تبلت 400 نیت است. این نمایشگر دارای گواهینامه Widevine L1 است در نتیجه کاربران در پلتفرم‌های OTT پرطرفدار مثل نت‌فلیکس به رزولوشن بسیار بالایی دسترسی خواهند داشت. این صفحه نمایش تکنولوژی حفاظت از چشم SGS و گواهینامه TUV Rheinland را هم دارد.

در ساخت تبلت ردمی پد از تراشه Helio G99 مدیاتک استفاده شده که برای اولین بار با همین تبلت روانه بازار شده است. این چیپ‌ست با هدف ارتقای تجربیات گیمینگ ساخته شده است. معمولاً تبلت‌ها با پردازنده‌های قدیمی‌تر ساخته می‌شوند و شیائومی از این نظر سنت شکنی کرده است. این دستگاه دارای رم 6 گیگابایتی از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان با نصب یک کارت microSD آن را به 1 ترابایت افزایش داد.

تبلت ردمی پدپشت این تبلت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار دارد و اپلیکیشن دوربین این دستگاه یک اسکنر داکیومنت داخلی هم دارد. دوربین جلوی این تبلت هم 8 مگاپیکسلی است و میدان دید وسیع 105 دارد. تبلت ردمی پد از فناوری دالبی اتمس هم پشتیبانی می‌کند. خود شیائومی اعلام کرده که این تبلت قابلیت پشتیبانی از انواع قلم‌های لمسی خازنی را دارد.

ردمی پد با باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی ساخته شده که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3 و وای 5 دو بانده از جمله سایر امکانات این تبلت هستند و این محصول شیائومی با سیستم‌عامل اندروید 12 به دست کاربران می‌رسد.

تبلت ردمی پد با سه رنگ و همچنین سه نوع پیکربندی حافظه عرضه می‌شود که شامل مدل‌های 3گیگابایتی + 64 گیگابایتی، 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی هستند. مدل پایه این تبلت 14999 روپیه (185 دلار) قیمت دارد و قیمت مدل 4 و 6 گیگابایتی آن به ترتیب 17999 (222 دلار) و 19999 روپیه (246 دلار) است. لازم به ذکر است که رنگ سبز این تبلت فقط برای مدل 6 گیگابایتی آن وجود دارد.

تبلت ردمی پد

علاوه بر این باید گفت که شیائومی برای شروع، هر سه مدل را با قیمت ویژه به فروش می‌رساند که به ترتیب عبارتند از 12999، 14999 و 17999 روپیه. بعلاوه کاربرانی که تبلت ردمی پد را از سایت Mi.com بخرند مشمول یک تخفیف 10 درصدی می‌شوند.

فروش مدل سبز رنگ اختصاصی این تبلت از فردا 10 صبح در سایت Mi.com شروع می‌شود. سایر مدل‌ها هم از ساعت 12 عصر به فروش می‌رسند اما این مدل خاص از طریق فروشگاه‌های فلیپ‌کارت، می‌هوم و سایر فروشگاه‌های منتخب به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکانات تبلت ردمی پد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر