;
coinex

قابلیت ویرایش توییت به توییتر اضافه شد

توییتر سرانجام به طور رسمی اعلام کرد که قابلیت ویرایش توییت را در دسترس برخی از کاربران این پلتفرم محبوب از جمله دارندگان اشتراک Blue Twitter قرار داده است.

کاربران توییتر مدت‌هاست که خواستار اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت‌ها به این شبکه اجتماعی هستند. سرانجام اعلام شد که مشترکین Blue Twitter در کانادا، استرالیا و نیوزلند می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. همچنین این ویژگی به‌زودی در سایر کشورهای همسایه نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:‌ اتهامات جدید علیه توییتر ؛ جاسوس‌های خارجی به سادگی به اطلاعات دسترسی دارند!

تجربه قابلیت ویرایش توییت با اشتراک Blue Twitter

مشترکین Blue Twitter اکنون پس از ارسال یک توییت تا 30 دقیقه فرصت دارند تا در صورت نیاز، آن را ویرایش کنند. نکته دیگر اینکه تنها پنج ویرایش در یک بازه زمانی امکان‌پذیر است. پس از ویرایش، توییت‌ها با درج آخرین باری که ویرایش شده‌اند برچسب گذاری می‌شوند. اگر روی این تگ کلیک کنید، می‌توانید تاریخچه کامل ویرایش آن توییت را مشاهده کنید.

توییتر در آوریل امسال اعلام کرد که اکنون امکان ویرایش توییت‌ها وجود دارد. از آن زمان به بعد شواهدی وجود داشت که نشان می‌داد سابقه ویرایش‌های کاربر قرار است نمایش داده شود. سرانجام، توییتر در ابتدای سپتامبر اعلام کرد که پروسه افزودن این قابلیت را نهایی کرده و این ویژگی را برای تعداد محدودی از کاربران ارائه کرده است.

با این حال، توییتر همچنان به طور مداوم این ویژگی را مورد آزمایش قرار می‌دهد و فعلا آن را صرفا به عنوان یک ویژگی بتا ارائه می‌کند. علاوه بر این، با توجه به صفحه پشتیبانی این شرکت، ویرای

یبش‌ها ظاهرا فقط برای توییت‌ها و نقل قول‌های اصلی در دسترس است. در نتیجه، بسیاری از توییت‌ها از جمله رشته توییت‌ها، ریپلای‌ها، ری‌توییت‌ها، توییت‌های پین‌شده و Super Follow و پست‌هایی که در اپ‌های شخص ثالث منتشر می‌شوند، قابلیت ویرایش ندارند.

با این حال باید مسرور بود که بالاخره شاهد عرضه این ویژگی به طور رسمی از سوی توییتر هستیم. همچنین رویکرد اتخاذ شده توییتر برای شفاف نگه‌داشتن پست‌ها در زمان استفاده از دکمه ویرایش هم منطقی است. اکنون حتی خبرگزاری‌ها نیز می‌توانند اشتباهات خود را اصلاح کنند و کاربران می‌توانند ببینند که این اشتباهات چه بوده است. حال، تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا روزی این قابلیت در اختیار کاربران عادی این شبکه اجتماعی نیز قرار خواهد گرفت یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزوده شدن قابلیت ویرایش توییت به توییتر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر