;
coinex

پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد ؛ لوگانو به کانون پذیرش کریپتو تبدیل شد!

زنجیره غذایی مک دونالد قصد دارد بیت کوین را به عنوان روش پرداختی خود بپذیرد. پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد در شهر لوگانو سوئیس صورت می‌گیرد.

زنجیره چند ملیتی فست فود مک دونالد (McDonald) شروع به پذیرش بیت کوین (BTC) در شهر 630 هزار نفری لوگانو در منطقه ایتالیایی زبان سوئیس کرد. لوگانو در حال تبدیل شدن به کانون پذیرش کریپتو در اروپای غربی است. زنجیره جهانی فست فود مک دونالد از اولین شرکت‌هایی است که در طرح آزمایشی ارز دیجیتال شهر لوگانو شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد

ویدیوی یک دقیقه‌ای از مراحل سفارش غذا در کیوسک دیجیتال مک دونالد و عملیات پرداخت هزینه آن با نرم‌افزارهای تلفن همراه توسط مجله بیت کوین در توییتر منتشر شده است. نماد تتر (USDT) را می‌توان در کنار نماد بیت کوین روی دستگاه نقدی اعتباری مشاهده کرد. شهر لوگانو در مارس 2022 اعلام کرد که بیت کوین، تتر و توکن LVGA را به عنوان پول قانونی می‌پذیرد.

پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد ؛ لوگانو به کانون پذیرش کریپتو تبدیل شد!

لوگانو در 3 مارس 2022 تفاهم نامه‌ای با Tether Operations Limited امضا کرد. طبق این طرح، تتر دو صندوق مجزا رمزارزی ایجاد کرده است. یکی از این صندوق‌های استخر سرمایه‌گذاری 106 میلیون دلاری (معادل 100 میلیون فرانک سوئیس) برای استارتاپ‌های کریپتو است و دومی نیز صندوق 3 میلیون دلاری (معادل 3 میلیون فرانک سوئیس) به شمار می‌رود.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری تتر

تتر قصد دارد با کمک این صندوق‌ها مغازه‌ها و مشاغل سراسر شهر را تشویق کند تا کریپتوکارنسی را به صورت گسترده بپذیرند. این پروژه علاوه بر اینکه به ساکنان لوگانو اجازه می‌دهد مالیات خود را با استفاده از رمزارزها پرداخت کنند، امکان پرداخت هزینه بلیط پارکینگ، خدمات عمومی و هزینه‌های تحصیل دانش آموزان را نیز میسر کرده است.

انتظار می‌رود پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد در ادامه منجر به پذیرش این رمزارز در بیش از 200 فروشگاه و کسب و کار منقطه لوگانو شود. پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری Tether و Bitfinex در گفتگو با کوین تلگراف در ماه ژوئن ادعا کرد که تفاهم نامه Tether Operations Limited (ملقب به Plan B) با موفقیت پیش خواهد می‌رود.

السالوادور در سپتامبر 2021 به اولین کشوری در جهان تبدیل شد که بیت کوین را به عنوان پول قانونی می‌پذیرد. از آن زمان تاکنون، مک دونالد بیت کوین را در تمام 19 شعبه خود در کشور پذیرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش بیت کوین توسط مک دونالد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر