;
coinex

سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس ؛ بازار NFT داغ‌تر از همیشه!

سیاست‌های جدید رمزارزی دولت ژاپن منجر به جذب شرکت‌های رمزنگاری جدید شده است. سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس با راه‌اندازی دفتر سیاست‌های وب 3.0 آغاز شد.

فومیو کیشیدا (Fumio Kishida)، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که تسریع سرمایه‌گذاری روی NFTها و بازار متاورس به بخش عمده‌ برنامه‌های دولت جهت تحول فضای دیجیتال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس

نخست وزیر ژاپن در سخنرانی جدید خود از برنامه‌های دولت جهت سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری وب 3.0 رونمایی کرد. به گفته کیشیدا، گسترش استفاده از خدمات وب 3.0 بخش عمده برنامه‌های تحول دیجیتال دولت ژاپن را به خود اختصاص داده است.

سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس ؛ بازار NFT داغ‌تر از همیشه!

کیشیدا همچنین اظهار نمود که دولت ژاپن در حال حاضر چندین ابتکار جدید در راستای پذیرش بازار NFT و متاورس اجرا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به صدور قانون استفاده از NFT در حوزه قضایی اشاره کرد. دولت ژاپن از NFTها برای حل چالش‌های حوزه قضایی خود استفاده می‌کند. کیشیدا در ادامه افزود:

تمرکز ما حمایت از اجرای اجتماعی فناوری دیجیتال در کشور ژاپن است. ما همچنین تلاش خواهیم کرد که پذیرش سرویس‌های وب 3.0 که از متاورس و NFTها استفاده می‌کنند را گسترش دهیم.

تسهیل قوانین مالیاتی رمزارزی در ژاپن

سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس با تأسیس دفتر سیاست‌های وب 3.0 در ماه ژوئن آغاز شد. این دفتر زیرنظر دبیرخانه وزیر اقتصاد تجارت و صنعت (METI) مشغول به فعالیت است. در این دفتر تمامی بخش‌های دولتی که مسئول ایجاد و اجرای سیاست‌های مرتبط با فناوری نوپای متاورس هستند، گردهم آمده‌اند.

از دیگر اقدامات دولت ژاپن در راستای پذیرش ارزهای دیجیتال می‌توان به قانون‌گذاری‌های جدید این کشور اشاره کرد. U.Today ماه گذشته گزارش داد که بر اساس دستورالعمل فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، FAS خواستار تسهیل موقت قوانین مالیاتی شرکت‌ها و خرده‌فروشی‌های ارزهای دیجیتال شده است.

تغییر سیاست‌های نظارتی دولت ژاپن منجر به جذب بیشتر شرکت‌های رمزنگاری می‌شود. شرکت بلاک چین ریپل (XRP) مستقر در ایالات متحده آمریکا اخیراً از همکاری با شرکت طراحی btrax خبر داده است. این دو شرکت برای ساخت آزمایشگاه طراحی وب 3.0 ریپل با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هدف اصلی پلتفرم XRP Ledger، کمک به شرکت‌های ژاپنی جهت توسعه تجارت وب 3.0 در این کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه‌گذاری دولت ژاپن در متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر